بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

ارزان ترین سایت خرید فالوور : خرید فالوور ایرانی ارزان

شاید شما هم جزو آن دسته از ادمین هایی هستید که به دلیل بودجه محدودی که در اختیار شماست به دنبال یافتن ارزان ترین سایت خرید فالوور برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در راستای جذب فالوور واقعی و فعال هستید.

ما به خوبی با دغدغه شما ادمین گرامی آشنا هستیم و خودمان این دغدغه ها را تک به تک تجربه و پشت سر گذاشته ایم. از زمانی که بعنوان یک استارت آپ شروع کردیم تا همین حالا که چالش های سختی را پشت سر گذاشته ایم.

همیشه بودجه محدود، موانعی را بر سر راه ما قرار می داد که مجبورمان می کرد تا با چاره اندیشی بتوانیم از پس این چالش ها برآمده و پخته تر شویم تا امروز توانسته ایم به یک ثبات نسبی در کسب و کار خود برسیم.

 

ارزان ترین سایت خرید فالوور

 

برای ما هم یافتن ارزان ترین سرویس های مناسب با فعالیتی که انجام می دهیم، اهمیت بسیاری دارد. اما نکته مهمی که در انتخاب یک سرویس ارزان به آن توجه ویژه ای داریم، خدمات و محصولات با کیفیت است.

نمی توان با قطعیت مهر تاییدی بر اینکه فالو کمپ ارزان ترین سایت خرید فالوور است زد. اما قطعا جزو ارزان ترینهاست و علاوه بر این، کیفیت فالوورهایی که برای افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج مشتریان خود استفاده می کند، بیانگر موضوعی است که در پاراگراف قبل به آن اشاره کردیم.

معیارهای ارزان ترین سایت خرید فالوور

حتما شما هم اولین کاری که در جهت یافتن محصولات ارزان اینستاگرامی انجام می دهید، بهره گیری از موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ و ... می باشد. همانطور که می دانید، بهینه سازی یک سایت برای موتورهای جستجو، باعث قرار گرفتن یک سایت در صدر نتایج آنها می باشد.

زمانی که شما عبارت " ارزان ترین سایت خرید فالوور " را جستجو می کنید، چندین سایت در صفحه اول گوگل ظاهر می شوند که به احتمال زیاد شما با کلیک روی سه نتیجه اول، تنها به مقایسه قیمت یه سایت می پردازید و بین این سه سایت، یکی را که قیمت های ارزان تری دارد را برای ثبت سفارش انتخاب می کنید.

اما مسئله مهم تری نیز وجود دارد. آیا به معنای واقعی محصولات این سه سایتی که بررسی نمده اید، ارزان است؟ قطعا خیر. آنها بواسطه پرداخت هزینه به سئوکار ها، توانسته اند تا سایت خود را با عبارت فوق در صدر نتایج بیاورند.

از این رو خوب است قبل از اقدام به خرید فالوور از سایت هایی که خود را ارزان ترین می نامند، به موارد مهمی که به نظر من می تواند مکمل خرید با کیفیت باشد نیز توجه داشت.

این معیارها

  • واقعی بودن پروفایل ها
  • ایرانی بودن آنها
  • افزودن فالوور فعال به پیج شما

 

چنانچه در عمل نیز حقیقت داشته باشند و سایتی که از آن خرید می کنید تنها به عنوان یک شعار برای افزایش فروش خود از این عبارات استفاده نکرده باشد، می تواند به کسب یک تجربه موفق از سرور هایی که خود را با عنوان ارزان ترین سایت خرید فالوور معرفی می کنند، بینجامد.

خرید فالوور واقعی

فالو کمپ که بعنوان مرجع خرید فالوور ارزان نیز در بین مشتریان این محصولات شناخته می شود، به معنای واقعی از پروفایل هایی که چه از نظر اینستاگرام و چه از نظر کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی محبوب، واقعی به نظر می رسند برای افزایش فالوور یک پیج اینستاگرام که در این سایت سفارش خود را ثبت نموده استفاده می کند.

چنانچه شما هم سایتی در هر زمینه ای داشته باشید، اولین هدفی که دنبال خواهید کرد، بهینه سازی آن برای گوگل در راستای جذب ترافیک و رشد آمار فروش آنلاین آن سایت خواهد بود.

فالو کمپ نیز این هدف را دنبال می کند اما با یک تفاوت بزرگ نسبت به رقبای خود در حوزه ای که در حال فعالیت است. ما هم به دنبال کسب جایگاه های نخست در نتایج جستجو و برای عبارات و کلمات کلیدی مختلف هستیم.

اما هرگز تمایلی به فریب مخاطبین و بازدیدکنندگان سایت را نداشته و نداریم. اگر با جستجوی عبارت ارزان ترین سایت خرید فالوور اینستاگرام، وارد فالو کمپ شدید، مطمئن باشید که ما علاوه بر ارائه محصولات ارزان اینستاگرامی، خدمات با کیفیت به معنای واقعی را نیز به شما ارائه می کنیم.

در اصل چنانچه در پی خرید فالوور واقعی وارد سایت فالو کمپ (مرجع خرید فالوور ارزان) شوید و اقدام به ثبت سفارش کنید، در هنگام ارسال دنبال کننده برای پیج اینستای شما توسط سرور افزایش فالوور، بالای 90% از پروفایل های واقعی استفاده می شود.

در مطلبی در سایت اشاره شده که چگونه از واقعی بودن پروفایل های فعال و ایرانی که توسط سرور افزایش فالوور فالو کمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستای شما استفاده کرده، اطمینان حاصل کنید. برای مطالعه این مطلب روی تصویر زیر کلیک کنید.

نشانه های فالوور واقعی در اینستاگرام

فالوور ایرانی ارزان

علاوه بر واقعی بودن فالوورهای خریداری شده، استفاده از پروفایل فعال نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اینکه اکانت هایی که پیج ما اضافه شده اند به تازگی پست یا استوری در پیج خود منتشر کرده باشند، نشانه فعال بودن آنهاست.

اما واقعی و فعال بودن زمانی بهترین نتیجه را عاید ما میکند که مطابق با جامعه مخاطبین هدف خود اقدام به افزایش دنبال کنندگان خود کنیم. همانگونه که در مطالب قبلی به آن پرداختیم، افزایش فالوور، راه های مختلفی دارد اما ساده ترین روش افزایش فالوور برای پیج هایی که مخاطب ایرانی دارند، خرید فالوور ایرانی می باشد.

پس می توانید هنگام مراجعه به مرجع خرید محصولات اینستاگرامی (فالو کمپ) به عنوان ارزان ترین سایت خرید فالوور، اطمینان حاصل نمایید که برای افزایش فالوور پیج اینستای شما، از اکانت های ایرانی، فعال و واقعی استفاده می کنیم.

source: سایت خرید فالوور

۳۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

فالوبک در اینستاگرام به چه معنایی است؟

یکی دیگر از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستاگرام اصطلاح فالوبک (Follow Back) می باشد. برای بسیاری از کاربران ایرانی و فعال اینستا هنوز معنی فالوبک جای سوال دارد که ما در این مطلب به صورت کامل پاسخی به سوال فالوبک چیست می دهیم. فالوبک تنها یکی از اصطلاحات اینستاگرام است و صدها اصطلاح پرکاربرد دیگر نیز وجود دارد که ما قصد داریم تا برای همه این اصطلاحات و معنی آنها در اینستاگرام، توضیحات کاملی را ارائه کنیم. قابل ذکر است با توسعه فنی اینستا، در آینده اصطلاحات جدیددی نیز پدید می آیند که فالو کمپ به مرور اکثر این اصطلاحات و معنی آنها را در سایت خود منتشر می کند.

 

فالوبک

این مطلب به سوالات مشابهی که یک پاسخ مشترک دارد می پردازد. همانگونه که می دانید، افراد به شیوه های مختلفی به جستجو در گوگل می پردازند. ما همه این سوالات را در این مطلب پوشش می دهیم. این سوالات عبارتند از:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

لازم به ذکر است که اصطلاح Follow Back در زبان فارسی به صورت جدا و سرهم نیز نوشته می شود. فالو بک و فالوبک هردو یک معنی دارد و تنها نوع نوشتن آن متفاوت است.

معنی اصطلاح فالوبک در زبان انگلیسی

در زبان انگلیسی اصطلاح فالوبک از دو کلمه مجزای "فالو" و "بک" تشکیل شده که به انگلیسی Follow و Back نوشته می شود. کلمه Follow به معنی دنبال کردن و Back بسته به نحوه استفاده آن در جملات مختلف معانی مختلفی همچون : "عقب" و "بازگشت" را دارد. عبارت Follow Back در اصل مخصوص شبکه های اجتماعی است و نمی توان گفت که تنها در اینستاگرام چنین اصطلاحی را مشاهده می کنیم. این عبارت را با عنوان Fallback نیز در اکثر شبکه های اجتماعی مبتنی بر فالوور شاهد هستیم.

فالوبک یعنی چه

پاسخی که برای این سوال مطرح می کنیم، پاسخی است مشترک به سوال های زیر:

  • بک بدی یعنی چی
  • معنی فالوبک چیست
  • فالوبک در اینستاگرام
  • معنی بک در اینستاگرام
  • معنی بک دادن چیست

زمانی که شما در اینستاگرام یک پروفایل یا پبج را دنبال می کنید و به جمع فالوور های آن پیج می پیوندید، خوشایند است که آن پیج نیز صفحه شما در اینستا را فالو کند. شما نیز چنین انتظاری دارید... هنگامی که یک پیج شما را فالو می کند، اگر از پروفایل آن پیج بازدید کنید، بجای دکمه Follow دکمه Follow Back را مشاهده خواهید نمود. حتی اگر اقدام به خرید فالوور کرده باشید هم هنگام بازدید از پروفایل اکانت هایی که پس از افزایش فالوور به پیج شما اضافه شده، دکمه Followback را خواهید دید.

بک بده

در اصل اینستاگرام به نمایندگی از شخصی که شما را فالو کرده، به شما می گوید که بک بده. یعنی تو هم این پیج را دنبال کن. اینستاگرام برای ایجاد تعامل بیشتر بین کاربران فعال خود این کار را انجام می دهد.

حتما برای شما اتفاق افتاده که یکی از دوستانتان به شما گفته که من را در اینستاگرام فالو کن تا من بک بدم و شما متوجه منظور ایشان نشده اید. بک بدی یعنی من را فالو کن.

فالوبک بعد از خرید فالوور

همانگونه که می دانید، خرید فالوور بعنوان ساده ترین روش افزایش فالوور شناخته می شود. بسیاری از ادمین پیج های فعال اینستاگرام از این روش برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج خود در اینستاگرام استفاده می کنند. اگر از فالوکمپ (مرجع خرید فالوور ارزان) اقدام به خرید فالوور کرده باشید، شاید سوالی در ذهن شما ایجاد شده باشد. آیا بعد از اینکه افزایش فالوور به اتمام رسید، منطقی است پروفایل هایی که به پیج اضافه شده را فالوبک کنیم؟ همانطور که توضیح داده شد، فالوبک یعنی ما هم فالوور های خود را دنبال کنیم. از آنجا که ممکن است تعدادی از پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده از ابزارهای هوشمند مختلف مانند ربات اینستاگرام یا ابزارهای آنفالو یاب استفاده کنند، ممکن است در صورت فالو آنفالو این پروفایل ها، شاهد ریزش بیشتر از حد نرمال باشید.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام

به همین دلیل ما پیشنهاد نمی کنیم که فالوور های خریداری شده را فالو کنید یا اصطلاحا فالوبک بدید. امیدواریم با مطالعه این مطلب پاسخ سوال خود مبنی بر معنی فالوبک چیست را به دست آورده باشید. اگر می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و فوری، تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام خود را بالا ببرید، پیشنهاد می کنیم از سرور افزایش فالوور فالو کمپ بهره بگیرید.

source: فالوبک در اینستاگرام

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

ادمین اینستاگرام کیست؟ معنی کلمه ادمین بهتر و زیباتر درک کنیم؟ حقوق ادمین پیج اینستاگرام

خرید فالوور

ادمین اینستاگرام علاوه بر اینکه یکی از اصطلاحات رایج در این شبکه اجتماعی می باشد، بعنوان یک شغل بعضا پردرآمد نیز شناخته می شود. شاید در مورد شخصی که بدون خروج از خانه، درآمد ماهیانه مناسبی را کسب می کند، کنجکاو شده اید و از افراد نزدیک به او در مورد شغل ایشان پرس و جو کرده و در پاسخ متوجه شده اید که او ادمین پیج اینستاگرام است. این محتوا از سلسله مطالب اصطلاحات اینستاگرام می باشد که به طور کامل چه از لحاظ لغوی و چه از نظر ماهیت، ادمین اینستاگرام را مورد بررسی قرار می دهد. Admin اینستا کیست و چه وظایفی دارد؟ حقوق ماهیانه او چقدر است و یک ادمین باید دارای چه مهارت یا مهارت هایی باشد تا بتواند یک پیج را تحویل بگیرد...

 

ادمین اینستاگرام کیست

 

معنی کلمه ادمین (Admin) در لغت

کلمه Admin در زبان انگلیسی کوتاه شده کلمه Administrator می باشد. از آنجا که در دنیای IT به وفور از این اصطلاح استفاده می شود، این کلمه به مرور زمان به فرم کوتاه امروزی تغییر کرد و با همین فرم تثبیت شد. حتما شما در منزل یا محل کار خود یک کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ که از سیستم عامل ویندوز یا Mac استفاده می کند، دارید و اصطلاح ادمین، بارها و بارها به گوش شما خورده یا آن را در قسمت های مختلف ویندوز یا مثلا Ubuntu دیده اید. در اصل هر شخصی که کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت دارد، به شکلی یک ادمین به حساب می آید. اما کلمه ادمین در فارسی معادل چه کلمه ای است؟

Administrator در فارسی به معنی مدیر است و از آنجا که کلمه Admin کوتاه شده Administrator می باشد، این اصطلاح نیز دقیقا به معنی مدیر بوده و تفاوتی با فرم کامل این کلمه ندارد.

ادمین اینستاگرام کیست؟

این سوال از پایه اشتباه است. چرا که در پاسخ تنها می توان از کارمندان شرکت فیسبوک نام برد. وقتی می پرسیم ادمین اینستاگرام کیست، منظور اصلی این سوال، اطلاع از مدیر سایت اینستاگرام می باشد. همانگونه که اصطلاح Admin تا کنون بارها به گوش شما رسیده، احتمالا اصطلاح Webmaster نیز برای شما آشنا به نظر می رسد. Webmaster یعنی مدیر سایت. یعنی شخصی که یک سایت را بصورت کامل مدیریت می کند. محتوای جدید منتشر می کند، ظاهر سایت را تغییر می دهد، ایرادات آن را برطرف و به کامنت های کاربران سایت پاسخ می دهد. احتمالا یک سایت با عظمت اینستا، چندین Webmaster دارد و نمی توان به این سوال که ادمین اینستاگرام کیست، پاسخ دقیق و مناسبی داد. پس اصطلاح صحیح چیست؟ همانگونه که می دانید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این شبکه اجتماعی وجود دارد. هر حساب کاربری را یک پروفایل یا اکانت می گویند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام بحساب می آید. بجای طرح سوال با عنوان "ادمین اینستاگرام کیست" یا "ادمین اینستاگرام چیست"، باید سوال خود را به: ادمین پیج اینستاگرام کیست یا چیست؟ تغییر دهید تا پاسخ مناسب آن را بدست آورید!

ادمین پیج (Instagram Page Administrator)

همانگونه که اشاره شد هر پروفایل، یک پیج یا صفحه منحصر به فرد در این رسانه اجتماعی محسوب می شود. تفاوتی نمی کند که پروفایل عمومی یا Public باشد یا خصوصی (Private). در هر دو حالت یک پروفایل اینستا، یک پیج منحصر به فرد یا Unique است. بدون محدودیت سنی، هر شخصی که در تلفن هوشمند خود نسخه Android یا IOS اپلیکیشن اینستاگرام را نصب کرده باشد، می تواند اقدام به ساخت یک پیج اینستا کند. ناشناس یا سرشناس، برای اینستا تفاوتی ندارد. بجز چند تفاوت جزئی که بین پروفایل چهره های مردمی و سلبریتی با پروفایل های کاربران عادی وجود دارد، همه به یک شکل می توانند از امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند. در فیلم هایی که زندگی افراد با Life Style (سبک زندگی) متفاوت نسبت به افراد عادی جامعه (بیزنس من ها و افراد مشهور) را به تصویر می کشند، مشاهده کرده اید که این افراد اغلب کارهای خود را به افرادی که مورد اعتمادشان هستند واگذار می کنند. در اصل این افراد را بعنوان مدیر بخشی از کسب و کار یا حرفه خود در نظر می گیرند تا بدلیل مشغله زیاد، بتوانند همه جوانب کسب و کار یا حرفه خود را تحت کنترل خود داشته باشند. هنرپیشه ها، کسب و کارها، افراد مشهور و در کل صاحبان پیج هایی که به دلیل مشغله زیاد قادر به مدیریت پیج اینستاگرام خود نیستند، از افرادی که مورد اعتمادشان است، بعنوان ادمین پیج خود استفاده می کنند.

IGA که مخفف Instagram Page Admin  می باشد، یک ردیف شغلی بحساب آمده و به معنای ادمین پیج اینستاگرام است. مدیر یک صفحه در اینستا، وظایفی دارد که در قبال آن از کارفرمای خود که صاحب پیج است، حقوق دریافت می کند. در ادامه به شرح وظایف ادمین پیج اینستا اشاره می کنیم.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

مهمترین نکته ای که می تواند به درک بهتر کلمه ادمین در اینستاگرام کمک کند، اطلاع از وظایف ادمین پیج اینستاگرام است. تا اینجا متوجه شدیم که کلمه Admin به معنای مدیر، و ادمین اینستاگرام یعنی شخصی که یک پیج در این شبکه اجتماعی را مدیریت می کند.

اکنون به وظایفی که یک مدیر پیج در ازای انجام دادن آنها از کارفرما یا همان صاحب اصلی پیج، حقوق دریافت می کند اشاره و در ادامه در مورد میزان حقوق ایشان صحبت می کنیم. اگر شما جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی، فعال اینستا باشید و از فالوور های پیج های افراد و کسب و کارهای مشهور این رسانه اجتماعی، مشاهده کرده اید که در Bio یا متن معرفی پیج، قید شده که این صفحه توسط ادمین اداره می شود. بعلاوه بخوبی با قابلیت های یک پروفایل آشنا هستید. شما می توانید در پیج خود

  • استوری بگذارید
  • عکس و فیلم منتشر کنید
  • در کانال IGTV خود، فیلم های بیشتر از 1 دقیقه آپلود کنید
  • اگر کامنت پست شما فعال باشد، به کامنت ها پاسخ دهید
  • با استفاده از روش های مختلف تعداد فالوور های خود را افزایش دهید (مانند خرید فالوور )
  • و ...
وظایف ادمین یک پیج در اینستاگرام نیز دقیقا مشابه اقداماتی است که شما در زمینه توسعه پیج اینستای خودتان انجام می دهید. شاید زمانی برسد که پیج شما نیز نیاز به Admin داشته باشد.

وظایف ادمین در یک نگاه کلی

  • آپلود و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به صورت منظم
  • نوشتن کپشن یا متن متناسب با محتوای آپلود شده
  • پاسخ به دایرکت هایی که توسط فالوور های یک پیج یا حتی افرادی که پیج را دنبال نمی کنند، ارسال شده
  • پاسخ به کامنت های پست ها
  • حذف کامنت های توهین آمیز و دور از ادب
  • گذاشتن استوری
  • پاسخ به واکنش ها به استوری
  • افزایش لایک پست ها
  • افزایش بازدید (View) ویدیوها (پست اینستاگرام) و آشنایی با روش های مختلف افزایش ویو (مانند خرید بازدید پست )
  • افزایش فالوور واقعی
  • حفظ امنیت پیج و جلوگیری از هک شدن آن
  • پویا نمودن پروفایل (تغییرات دوره ای در متن بایو و تصویر پروفایل)
  • تسلط نسبی به نرم افزار های گرافیکی مانند Photoshop و illustrator
  • افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام (Engagement Rate Optimization)
  • آشنایی با روش های مختلف تبلیغات در اینستا
  • تسلط نسبی به زبان انگلیسی
  • خلاقیت در ایجاد محتوا
  • و ...

عمده وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد. توجه داشته باشید که میزان حقوق یک ادمین را تعداد قابلیت های فرد مدیر تعیین می کند. ممکن است یک صاحب پیج همه موارد فوق را نیاز نداشته باشد و در مقابل پیجی دیگر نیاز به ادمین با همه قابلیت های مذکور را داشته باشد. تا اینجا با

  • مفهوم کلمه ادمین
  • ماهیت ادمین پیج اینستا
  • وظایف مدیر پیج

آشنا شدید. اکنون قصد داریم تا حداقل و حداکثر میزان حقوق یک مدیر پیج اینستاگرام را به اطلاع شما برسانیم تا اگر نیاز به یک مدیر برای صفحه خود در این رسانه اجتماعی دارید، با اطلاعات کافی وارد مذاکره با فرد واجد شرایط شوید.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است

در پاسخ به سوال مذکور مبنی بر میزان حقوق دریافتی ادمین پیج اینستاگرام، موقعیت جغرافیایی نقش مهمی را در مقدار حقوق دریافتی ایشان ایفا می کند. همانند همه مشاغل که میزان دستمزد آن در تهران نسبت به سایر شهرستان های ایران تفاوت چشمگیری دارد، حقوق ادمین اینستاگرام نیز در تهران بیشتر از سایر شهر های ایران می باشد.

حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است

در پاسخ به این سوال که حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است باید اینگونه گفت که دستمزد مدیر یک صفحه اینستاگرامی در تهران تقریبا دو برابر حقوق دریافتی در شهرستان در ازای انجام وظایف مشابه می باشد. این رقم با توجه به نیاز کارفرما و همچنین قابلیت های فردی شخصی که قرار است بعنوان مدیر پیج انتخاب شود از پایه 700.000 تومان در شهرستان و 1.400.000 تومان در تهران آغاز می شود. با توجه به توضیحات داده شده می توان گفت که حداقل حقوق با پایه مذکور در ازای وظایف پایه در نظر گرفته می شود. این وظایف شامل:

  • آپلود محتوا و رعایت نظم در زمان منظم
  • پاسخ به پیام های دایرکت
  • نوشتن کپشن مبتدی
  • حذف کامنت های توهین آمیز

می باشد. هرچه شرح وظایف ادمین پیج وسیع تر باشد، میزان حقوق ادمین پیج اینستاگرام نیز توسعه می یابد. این مورد را در نظر داشته باشید که نمی توان یک سقف مشخصی برای میزان حقوق مدیر در نظر گرفت و این رقم می تواند تا 5 میلیون تومان در ماه و یا حتی بیشتر نیز باشد.

میزان حقوق ادمین پیج را تعداد وظایف تعریف شده و همچنین قابلیت های شخص مدیر تعیین می کند. اما حداقل حقوق برای مدیریت صفحه ای در اینستاگرام، 700.000 در شهرستان ها و 1.400.000 تومان در شهر تهران می باشد...

شاید شما جویای کار هستید و به مدیریت پیج های اینستاگرامی علاقمند. در ادامه به چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام می پردازیم. چه مهارت هایی برای تبدیل شدن به یک ادمین پیج در اینستا مورد نیاز شماست؟

چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام

هر تخصصی نیاز به تمرکز دارد. تمرکز است که تخصص می آورد. چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام نیز نیاز به تمرکز دارد چون قرار است به تخصص شما تبدیل شود. برای ادمین شدن برداشتن قدم های زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

  1. به اپلیکیشن اینستاگرام و تمامی قابلیت های آن مسلط شوید.
  2. کار با این شبکه اجتماعی از طریق وبسایت اینستا را بخوبی فرا بگیرید.
  3. با نحوه عملکرد ربات فالوجت بخوبی آشنا شوید.
  4. با روش های مختلف افزایش فالوور بخوبی آشنا و از تمامی آنها استفاده کنید.
  5. با هشتگ و کاربرد آن و نحوه استفاده از هشتگ ها همچنین انواع هشتگ بخوبی آشنا شوید.
  6. کپشن های پست پیج هایی که متعلق به بلاگرها هستند را رصد کنید تا ایده های بکری بدست بیاورید.
  7. استوری اینستاگرام را بخوبی درک کنید.
  8. با یک نرم افزار گرافیکی مانند Photoshop یا Illustrator کار کنید و به آن تسلط نسبی پیدا کنید.
  9. در سطح اینترنت مقالات زیادی به انگلیسی و فارسی در زمینه اینستاگرام وجود دارد. از آنها به رایگان بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم از منابع انگلیسی استفاده کنید.
  10. پیج های خلاق را فالو کنید تا همیشه برگ جدید برای کارفرمای خود رو کنید.
  11. افراد حرفه ای کار خود را با کپی برداری شروع کرده اند. شما هم در ابتدای راه ایده های خلاقانه را کپی کنید. ایرادی ندارد.
  12. انواع پروفایل را بخوبی بشناسید.
  13. از ابزار آمارگیر اینستاگرام حداکثر استفاده را بکنید.

اینها چند قدم پایه چگونگی ادمین شدن در اینستاگرام می باشد. شما می توانید با جستجو در گوگل راه های بیشتری را نیز پیدا کنید. اما در نظر داشته باشید که خلاقیت و نوآوری می تواند وجه تمایز شما و در نتیجه باعث افزایش حقوق شما به عنوان ادمین یک پیج اینستاگرامی شود.

فالوکمپ یکی از ابزارهای کاربردی در زمینه افزایش فوری فالوور پیج های اینستا می باشد. در قالب یک ادمین می توانید از فالو کمپ بعنوان مرجعی برای خرید فالوور اینستاگرام (ساده ترین روش افزایش فالوور) ، خرید لایک فوری و افزایش بازدید پست و ویو IGTV پیج های تحت مدیریت خود استفاده کنید.

با آرزوی اینکه این مطلب اطلاعات مفیدی را در مورد ادمین پیج اینستاگرام در اختیار شما قرار داده باشد. اگر این مطلب را مفید می دانید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

source: همه چیز درباره ادمین پیج اینستاگرام

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش حتی برای شما دوست عزیز

خرید فالوور

از آنجا که فالوکمپ پس از خرید شما فالوور های واقعی را برای افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج اینستاگرام ارسال می کند، نمی توان انتظار داشت که این افزایش بدون ریزش انجام شود. برخی بر این باورند که هرچه ریزش کمتر باشد، به این معناست که سایت سرویس دهنده، کیفیت خدمات بهتری دارد. افرادی که به دنبال خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش هستند، به دلیل عدم آگاهی از نحوه عملکرد سیستم های بازاریابی شبکه های اجتماعی، خصوصا اینستاگرام، سالانه بخش زیادی از بودجه خود را هدر می دهند.

چرا پس از خرید فالوور شاهد ریزش هستیم؟

اگر مقالات قبلی منتشر شده در بلاگ را مطالعه نموده باشید، با نحوه انجام سفارش افزایش فالوور توسط فالوکمپ، بخوبی آشنا شده اید. پاسخ این سوال واضح است. ما از پروفایل های واقعی و فعال اینستاگرام برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج شما استفاده می کنیم. حالا از شما می خواهم تا قبل از اینکه توجه خود را روی خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش معطوف کنید، به عنوان یک کاربر ایرانی فعال در اینستا (دختر یا پسر فرقی ندارد) به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • اگر از محتوای یک پیج اینستاگرامی خوشتان نیاید، چه کار می کنید؟
  • اگر به یک ربات اینستاگرام مثل فالوجت وکالت داده اید تا بجای شما فالو و آنفالو کند، چه اتفاقی رخ می دهد؟
  • اگر خودتان بصورت دستی و بدون توجه به هویت پروفایل ها و در جهت افزایش فالوورهای پیجتان، آنها را فالو آنفالو کنید، چه؟
  • اگر قوانین اینستاگرام را زیر پا بگذارید و پروفایل شما حذف شود چه؟

شما هم همانند هزاران پروفایلی که فالوکمپ به پیج شما اضافه می کند، فعال، ایرانی و واقعی هستید. غیر از این نیست که؟ احتمالا پاسخ شما به سوالات بالا این باشد:

  • سوال اول: آنفالو می کنم
  • سوال دوم: او بجای من آنفالو می کند و من متوجه نمی شوم
  • سوال سوم: خوب معلومه بدون توجه، آنفالو
  • سوال چهارم: اکانتم پاک میشه و همه فالوورها و پروفایل هایی که فالو کرده بودم رو از دست می دم
توجه فرمودید؟ در همه پاسخ ها یک نقطه مشترک وجود دارد » خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش بی معناست. چرا که پروفایل ها واقعی و فعال هستند.
 

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش حقیقت ندارد!

با توجه به توضیحاتی که دادیم، شما هم قطع به یقین، به این نتیجه رسیدید که پس از خرید، حتما درصد کمی از فالوورها به دلایل مختلف، پیج ما را آنفالو کرده و باعث ریزش تعداد دنبال کنندگان پیج ما خواهند شد. پس ریزش اجتناب ناپذیر می باشد.

 

soure: خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

۱۳ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

خرید و افزایش بازدید اینستاگرام (ویو)


ورود به اکسپلور اینستاگرام به این آسانی و سادگی ها نیست. بر اساس الگوریتم اینستاگرام و در صورتی که یک پست (تصویر، ویدیو یا یک فیلم IGTV) با رعایت فاکتورهای زیاد و متعدد، واجد شرایط ورود به این قسمت باشد، می توان انتظار داشت تا در قدم اول فالوور های پیج مورد نظر، پست آن پیج را در اکسپلور خود مشاهده کنند. در این مطلب تمرکز را روی ویدیو یا همان فیلم های 1 دقیقه ای که بصورت پست معمولی منتشر می شود معطوف می کنیم و البته هدف از این مطلب، افزایش دامنه بازدید یا همان ویو، فراتر از دنبال کنندگان پیج می باشد. اینکه پس از انتشار یک ویدیو، کاربرانی هم که فالوور پیج ما نیستند، آن را بازدید کنند. این امر تنها با ورود به اکسپلور امکانپذیر است. فرض می کنیم شما یک استارت آپ هستید و بتازگی یک پیج اینستاگرام را برای معرفی خدمات و محصولات خود ایجاد کرده اید و به قول معروف در مرحله افزایش فالوور هستید و تعداد دنبال کنندگان پیج شما بسیار کم است.

 

اصولا در چنین حالتی زمانی که شما یک ویدیو منتشر یا پست می کنید، میزان بازدید از آن نیز به دلیل تعداد کم دنبال کننده های پیجتان پایین است. ضمن اینکه ما قصد داریم فیلم یک دقیقه ای مان را حتی افرادی که فالوور ما نیستند هم مشاهده کنند. آن هم بازدید واقعی نه فیک.
اول از همه برای اینکه آمار دقیقی از بازدید (ویو) ویدیو مان داشته باشیم، می بایست پروفایل خود را به Business تغییر دهیم تا قسمت آمار اینستاگرام (Instagram Insights) برای پیج ما فعال شود. سپس می توانیم ببینیم که چه تعداد کاربر فعال از طریق اکسپلور فیلم ما را مشاهده کرده اند.

روش جادویی افزایش بازدید از طریق اکسپلور

این روش حتی برای پیج هایی که برای افزایش دنبال کنندگان خود اقدام به خرید فالوور از طریق سایت فالوکمپ نموده اند نیز جواب می دهد. در این روش ما با استفاده از یک سرور قدرتمند، آمار ویو را به گونه ای افزایش می دهیم که وارد اکسپلور شده و شاهد افزایش بازدید از این طریق باشیم. این روش جادویی، تنها از طریق خرید ویو اینستاگرام از سایت فالوکمپ امکانپذیر است. بر اساس تجربه ای که به دست آورده ایم، زمانی که شما برای ویدیو پست خود، ویو خریداری می کنید، از هر 1000 بازدید، حدود 200 تای آن از طریق اکسپلور و افرادی که دنبال کننده پیج شما نیستند اتفاق می افتد. در صورتی که از این روش برای سه یا چهار ماه بدون وقفه استفاده کنید، آمار پیج شما چه از نظر افزایش لایک، چه افزایش کامنت ارتقا یافته و به نتایج دلخواه نزدیک خواهید شد. لازم به ذکر است این روش کمی با تاخیر، عمل افزایش را انجام می دهد نه به صورت فوری. همچنین در این روش، روند افزایشی در طول یکی دو دقیقه پس از شروع تکمیل خواهد شد.

ویو رایگان هدیه اکسپلور نه فالوکمپ

همانگونه که مطالعه فرمودید، زمانی که شما اقدام به خرید ویو از فالوکمپ می کنید، از هر 1000 بازدید، 20% اضافه تر شاهد افزایش خواهید بود. یعنی اگر 1000 ویو خرید کنید، 1200 ویو دریافت می کنید. این 200 ویو همان تعدادی است که از طریق اکسپلور ویدیو شما را بازدید کرده اند و رایگان است. هدیه ای که اکسپلور به شما داده نه سایت فالوکمپ...

خرید و افزایش بازدید اینستاگرام (ویو)

برای خرید و افزایش ویو (بازدید) اینستاگرام برای ویدیوهای خود از روش مذکور می توانید با کلیک روی لینک زیر، وارد قسمت مربوطه شوید و اقدام به خرید نمایید.
لطفا توجه کنید: در پست های قبل از شما خواسته شد تا با به اشتراک گذاری مطلب، دوستانتان را نیز آگاه کنید. اما توصیه می کنیم این مطلب را به اشتراک نگذارید. این روش به جرأت یکی از معتبرترین و ارزان ترین روش های جذب فالوور در اینستاگرام می باشد که فقط فالوکمپ آن را ارائه می کند.
 
۱۲ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

خرید فالوور: نکات لازم برای اقدام به خرید کردن که نمی دانستید

بعنوان یک فعال اینستاگرام که تمام تمرکز خود را روی توسعه کسب و کارش از طریق این پلتفرم محبوب شبکه اجتماعی معطوف کرده، همیشه بزرگترین دغدغه ای که پس از تولید محتوا در گوشه ذهنمان به آن فکر می کنیم، افزایش فالوور یا دنبال کنندگانمان در اینستا می باشد. چرا که بخوبی میدانیم هر چه تعداد دنبال کنندگان ما بیشتر باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری با خدمات و محصولات ما آشنا شوند بیشتر است. پس همیشه دنبال روش های مختلف برای افزایش فالوور های پیج اینستاگرام خود هستیم. با وجود اینکه خرید فالوور از دید بسیاری از فعالان این شبکه اجتماعی که خود را بعنوان "اصطلاحا" کارشناس این حوزه معرفی می کنند، کاری است غیر حرفه ای و ممکن است به سلامت پیج آسیب برساند، حتی این روش را نیز برای بالا نشان دادن تعداد دنبال کنندگان خود، امتحان می کنیم. این کارشناسان مثل قارچ در حال شکل گیری هستند و هیچ رزومه حقیقی و برجسته ای در کارنامه خود ندارند. اما با اعتماد بنفس بالا و به حالت امر و نهی، نکاتی را تلقین می کنند که به هیچ عنوان قابل استناد نیست. در مورد خرید فالوور نیز آنها سنگ خود را به سینه می زنند و هدفشان جذب مخاطب و در نهایت کسب درآمد از طریق ارائه مشاوره های غیر تخصصی به مخاطبین جذب شده می باشد.

افزایش فالوور اینستاگرام

آیا خرید فالوور در فعالیت پیج من تداخلی ایجاد نمی کند؟

در ابتدا از شما اجازه می خواهم تا شخصی که قرار است به توصیه ایشان اقدام به خرید فالوور کنید را معرفی کنم. مگر می شود انسان کورکورانه از شخصی پیروی کرده و به پیشنهادات او عمل کند؟ بنده بیش از 6 سال سابقه حضور پررنگ در اینستاگرام دارم. بواسطه یک سایت که حدودا سه سال وقت خود را روی آن گذاشتم با افراد و شرکت های زیادی آشنا شدم که همگی بدنبال بازاریابی و فروش از طریق اینستاگرام بودند. روزانه درخواست های زیادی را مطالعه می کردم و شخصیتا فردی پیگیر هستم حتی اگر منفعت مالی عایدم نشود. من برای تمام درخواست ها ذهن خودم را درگیر می کردم و تا رسیدن به پاسخ دست بردار نبودم. این اواخر به جایی رسیده بودم که حتی به مسائل فنی این عزیزان هم پاسخ می دادم. نکته قابل توجهی که باعث پیشرفت من شد، فیدبک هایی بود که از این افراد دریافت می کردم. پیشنهاداتی که می دادم، آنها پیاده سازی می کردند و نتیجه را به من اعلام می نمودند. یک تجربه بی نظیر. هنوز آن سایت را دارم ولی به دلیل مشغله کاری، آن را مسکوت رها کردم. اما کوله باری از تجربه را از قِبل آن سایت که برخی آن را بعنوان معتبرترین مرجع تخصصی اینستاگرام نام گذاری کرده بوند، به دوش می کشم. خوب حالا وقت آن رسیده که با شما در مورد احتمال تداخل در فعالیت پیج اینستاگرامتان پس از خرید فالوور از طریق سایت فالوکمپ صحبت کنم.

دقت فرمودید؟ "خرید فالوور از طریق سایت فالوکمپ" ...

چرا فالوکمپ و چرا اینقدر با تاکید؟ دوست عزیز دلیل تاکید من تنها یک عامل است. مشاهده نتایج عالی که به دست آورده ام. من از این سرور برای مشتریان خود نیز استفاده میکنم. در جایی که کوچکترین خطایی می تواند منجر به خدشه دار شدن اعتبارم شود. صحبت را کوتاه می کنم به اصل مطلب می پردازم. به جرأت می گویم که افزایش دنبال کنندگان از طریق خرید فالوور، نه تنها در روند رو به رشد پیج شما خللی ایجاد نمی کند، بلکه باعث افزایش احنمال دیده شدن پروفایل و پست های پیجتان نیز شود. مطلبی را با عنوان " چگونه خرید فالوور باعث افزایش نرخ واقعی دیده شدن پست ها می شود " منتشر کردم. می توانید آن را مطالعه کنید. اما برای آن دسته از عزیزانی که فرصت مطالعه ندارند، به صورت مختصر توضیح کوتاهی در مورد کیفیت، جنسیت (دختر یا پسر)، واقعی بودن یا نبودن، اتوماسیون اینستاگرامی، ایرانی بودن یا نبودن و در نهایت الگوریتم اینستاگرام، عرض می کنم. همانگونه که در مطلبی که لینک آن را برای مطالعه در اختیار شما قرار دادم، اشاره شده، فالوکمپ با در اختیار داشتن یک اپ سکه ای معتبر و پر دانلود که چه در بازار چه گوگل استور و چه مارکت پلیس های داخلی اپل، در صدر لیست جستجو قرار دارد، و با استفاده از سرور آن، پاسخگوی سفارشات خرید فالوور که از طریق سایت ثبت می شوند، می باشد.

پروفایل ها یا همان فالوور واقعی

نکته حائز اهمیت واقعی بودن پروفایل های ثبت شده در این اپلیکیشن است. این پروفایل ها مطابق با محدودیت اینستاگرام ساعت به ساعت مشغول به فعالیت هستند. آنها فالو می کنند، لایک می کنند و با بازدید از ویدیو های کاربران، آمار ویو آنها را افزایش می دهند.

کیفیت پروفایل

این نکته بیانگر کیفیت بالای فالوور های است که شما از طریق رابط کاربری سرور که همین سایت فالوکمپ است، برای افزایش دنبال کنندگان پیج خود خریداری می کنید.

جنسیت (پسر و دختر)

در بین حجم عظیمی از پروفایل موجود، هر دو جنسیت زن و مرد یا دختر و پسر نیز وجود دارد. تقریبا می توان انتظار داشت که بالغ بر 70 درصد از پروفایل ها پسر و مابقی دختر باشند.

اتوماسیون اینستاگرام (ربات)

بسیاری از ما فعالان اینستاگرام، متوجه استفاده برخی پروفایل های بعضا معتبر و معروف از ربات ها می شویم که در برخی موارد با مشاهده کامنت های غیر مرتبط و فیک، عصبی شده و از هشتگ #نه_به_ربات نیز استفاده می کنیم. اما بسیاری از شاخ های اینستاگرامی، کسب و کارها و حتی برندهای شخصی، افزایش تعداد دنبال کنندگان خود را مدیون همین ربات ها هستند. توصیه می کنم به مطلبی که لینک آن را قرار دادم مراجعه و ببینید که چگونه ربات ها می توانند به موفقیت ما در اینستاگرام کمک رسانی کنند. به نظر من اگر ربات ها نبودند، خرید فالوور بی معنا می شد.

الگوریتم اینستا

بر اساس الگوریتم اینستا، پس از انتشار پست، تنها ده درصد از فالوور های شما، از طریق فید خود یا همان خانه، متوجه پست جدید شما می شوند. هرچه واکنش دنبال کنندگان شما به پست ارسالی مثبت باشد، اینستاگرام دامنه نمایش پست شما به سایر فالوورهایتان را گسترش می دهد. با توجه به توضیحات داده شده و این الگوریتم اکنون به چند نکته در زمینه خرید فالوور اشاره مکنیم که درصد موفقیت شما را افزایش خواهد داد.

نکات مهم در خرید

  • از خرید تعداد بالا بصورت یکجا پرهیز کنید.
  • اگر هدف شما 20 هزار فالوور در ماه است، به گونه زیر عمل کنید:
  • یک جدول زمان بندی شده برای یکماه پست در پیج خود ایجاد کنید. می توانید اینکار را با استفاده از فالوجت انجام دهید.
  • 15 پست آماده کنید.
  • یک روز در میان یکی از پست ها را در پیج خود منتشر کنید.
  • بلافاصله پس از هربار پست، از طریق فالوکمپ، اقدام به خرید 2000 فالوور نمایید.
  • پیج خود را رصد کنید تا افزایش به صورت کامل انجام شود.
  • سپس به مقدار 30 درصد از تعداد فالوورهای خریداری شده، لایک خرید کنید. برای مثال 30% از 2000 می شود 600. پس به این تعداد برای آخرین پست خود لایک بخرید.
  • دقت داشته باشید که اگر فالوورها خارجی بودند، لایک خارجی و در غیر اینصورت لایک ایرانی خریداری کنید.
  • اگر پست شما ویدیو است، علاوه بر لایک، به همان میزان، ویو یا بازدید بزنید. دقت داشته باشید که درصورت استفاه از آی جی تی وی (IGTV) گزینه مناسب را انتخاب کنید.

سوالی که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود: 15 پست و به ازای هر پست 2000 فالوور. می شود 30 هزار. در صورتی که هدف ما 20 هزار تا تعریف شده. در پاسخ به این سوال به نکته حائز اهمیتی اشاره می کنم. از آنجا که بیشتر پروفایل های خریداری شده از این سایت، واقعی و فعال هستند، احتمال ریزش یا آنفالو نیز وجود دارد. ما فرض را بر این میگذاریم که تعدادی از این پروفایل ها، پیج شما را آنفالو کنند. امیدوارم با رعایت نکات مذکور، از مشاهده نتایج مثبت که در پیج شما اتفاق خواهد افتاد، شگفت زده شوید. فقط فراموش نکنید که این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز پا به پای شما رشد و موفقیت را تجربه کنند.

 

source: در خرید فالوور رعایت چه نکاتی ضروری می باشد؟

۱۱ شهریور ۹۸ ، ۱۵:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

روش های اثربخش و کارآمد برای افزایش فالوور واقعی رایگان اینستاگرام

موفقیت در اینستاگرام در حوزه های مختلف تجاری ، تبلیغاتی و یا شخصی امروزه به یک هدف بزرگ تبدیل شده است و افزایش فالوور واقعی رایگان و یا غیر رایگان از مهم ترین نیازهای این موفقیت است. امروزه تعداد زیادی از رقبای شما در هر حوزه در اینستاگرام مشغول به افزایش فالوور اینستاگرام خود و درآمدزایی از اینستاگرام هستند

شما هم اگر برای موفقیت در اینستاگرام هنوز دست به کار نشده اید ، باید فورا اقدام کنید و اگر دست به کار شده اید و نتوانسته اید جذب فالوور واقعی داشته باشید احتمالا باید در روش کار خود تجدید نظر کنید. در این مقاله قصد داریم به طور مفصل در مورد راه های افزایش فالوور واقعی رایگان با هم بحث کنیم. پس اگر به دنبال موفقیت هستید کمی زمان بگذارید و این مقاله را مطالعه کنید.

ساخت ربات اینستاگرام

روش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی رایگان

چه مدت است در اینستاگرام فعالیت می کنید؟ اگر هنوز در این شبکه اجتماعی موفق نیستید بهتر است روش های فوق العاده افزایش فالوور واقعی رایگان زیر را با دقت انجام دهید:

به یک استراتژی  دقیق برسید

افزایش فالوور واقعی رایگان روندی نیست که یک شبه طی شود.  هر چند روش هایی نیز برای جذب فالوور یک شبه وجود دارد مانند خرید فالوور اینستاگرام، که ما به دنبال آن نیستیم. هدف ما افزایش فالوور رایگان اینستاگرام  بصورت واقعی و با فالوور واقعی است. اگر اقدام به خرید فالوور بکنید کاری جز بالا بردن اعداد فالوور اینستاگرام خود انجام نداده اید.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

برای اینکه در اینستاگرام به موفقیت برسید وقت آن است که به یک استراتژی اینستاگرامی دقیق برسید. استراتژی اینستاگرامی یعنی ترسیم یک مسیر که دارای نقطه شروع است ولی ممکن است پایان نداشته باشد. رسیدن به یک استراتژی اینستاگرام دقیق برای افزایش فالوور واقعی رایگان نیازمند طی کردن مراحل زیر است:

ایجاد هدف و چشم انداز کلان

تمامی استراتژی های یک هدف مشخص دارند. بنابراین اولین قدم برای افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام و انتخاب این استراتژی انتخاب یک هدف مشخص است. در استراتژی های کسب و کار برای هدف گذاری داشتن یک چشم اندازه توصیه می شود. منظور اینکه باید بهترین خود را تصور کنید و حد قابل قبول که رویا نباشد را به عنوان چشم انداز تعریف کنید. حالا باید متناسب با این چشم انداز برای خود یک هدف بلند و کلان تعریف کنید. مثلا در مورد موضوع افزایش رایگان فالوور اینستاگرام باید وضع مطلوب خود را از نظر تعداد و محبوبیت تعریف کنید.

 ایجاد اهداف خرد

وقتی هدف کلان افزایش فالوور واقعی رایگان خود را مشخص کردید وقت آن رسیده که برای  این هدف کلان چند هدف خرد هم تعریف کنید. اهداف خرد باید در مسیر هدف کلی و به مرور زمان تعریف شوند تا تمامی امیال و فعالیت های دیگر شما را نیز برای رسیدن به این هدف تعبیر کرده و تغییر دهند.

برنامه های عملیاتی خود را ایجاد کنید.

برنامه عملیاتی یا Action Plan تمامی گام هایی هستند که برای موفقیت برای هدف کلان نیاز دارید. معمولا برنامه های عملیاتی برای اهداف خرد تعریف می شوند. مثلا وقتی هدف کلان شما رسیدن به محبوبیت در فلان منطقه یا فعالیت باشد. هدف خرد شما می تواند رسیدن به افزایش فالوور رایگان واقعی با ایکس تعداد فالوور باشد.

 

ربات همه کاره اینستاگرام

 

حالا برای رسیدن به این تعداد مشخص فالوور اینستاگرام فوری برنامه عملیاتی می شود: ساختن حساب اینستاگرام، ایجاد قالب برای محتوا، تعداد پست ها در روز و غیره همواره به یاد داشته باشید که در برنامه های عملیاتی افزایش فالوور رایگان واقعی اینستاگرام خود موضوعات زیر را حتما منظور کرده باشید:

  • شناخت رقبا و نوع فعالیت آنها
  • شناخت مشتریان و نوع نیاز آنها
  • شناخت افرادی که از مشتریان شما نیستند ولی ممکن است به فعالیت شما علاقمند باشند.
  • تحلیل مرتب داده هایی که به دست می آورید
  • ایجاد یک برند تجاری
  • نظر سنجی از مشتریان و ایجاد تعامل با مشتریان
  • تجزیه و تحلیل دوره ای فعالیت هایی که انجام داده اید
  • انتخاب قابلیت های بهبود مستمر

انتخاب نوع پست و زمان انتشار پست

همیشه در نظر داشته باشید که افزایش فالوور رایگان نیازمند جدیت و پشتکار است. اگر می خواهید افزایش واقعی فالوور داشته باشید باید فعالیت های زیادی در اینستاگرام انجام دهید. یکی از این فعالیت ها که هویت شما، نوع کار شما و اهمیت کار شما را خیلی جدی توصیف می کند، نوع محتوایی است که شما در اینستاگرام برای فالوور اینستاگرام خود انتشار می دهید. فالوور اینستاگرام و یا بهتر است بگوییم کاربر اینستاگرام یک موجود زنده و با در اصل یک انسان است، عقل و شعور دارد و کیفیت و تفاوت را به خوبی احساس می کند. کافی است که کار با کیفیت ارائه دهید تا به آنها و نیاز آنها احترام گذاشته باشید، بنابراین در طول زمان به راحتی خواهید توانست کار افزایش رایگان فالوور را به مرور انجام دهید.

به غیر از عکس از کلیپ اینستاگرام هم استفاده کنید.

هر چند مخاطبان اینستاگرام عمدتا این شبکه اجتماعی را برای انتشار عکس ها انتخاب کرده اند اما اخیرا استراتژی های شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام عوض شده است. سعی کنید به غیر از عکس از کلیپ اینستاگرام هم استفاده کنید تا مخاطبینی که به کلیپ و محتوای ویدئویی هم علاقه دارند را بتوانید به عنوان جذب فالوور جدید داشته باشید.

 

ربات پیشرفته اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام بصورت رایگان نیاز به انتشار هم زمان عکس و ویدئو بصورت رزوانه و با یک دیدگاه مناسب و یکسان دارد.

 استوری اینستاگرام را فراموش نکنید

اینستاگرام خانه رویاهای بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر شده است که بالغ بر ۱۰۰ میلیون از این کاربران روزانه از استوری استفاده می کنند. استوری یکی از قابلیت های اینستاگرام است که به دیده شدن بیشتر محتوای اینستاگرام شما کمک می کند. پس لطفا برای افزایش فالوور واقعی رایگان استفاده از استوری را فراموش نکنید. استوری در بالای صفحه فید نمایش داده می شود و عمده کاربران اینستاگرام در ابتدا این استوری ها را مشاهده می کنند.

 

ربات افزایش فالوور

 

به یاد داشته باشید که اگر تنها چند درصد از فالوورهای شما  یک استوری را انتشار دهند بالغ بر چندین درصد به شانس شما برای دیده شدن اضافه می شود. بنابراین برای افزایش فالوور رایگان اینستا انتخاب استوری بصورت روزانه و آپدیت کردن آن اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: ۷ روش برتر برای نظرسنجی در استوری اینستاگرام

کپشن جذاب داشته باشید

اگر فقط محتوا تولید کنید و مخاطب را به تعمل و فکر نیندازید و آن را درگیر برخی از محتواها نکنید شانس از دست دادن خیلی از مخاطبین اینستاگرام را دارید. نوشتن کپشن برای محتوا باعث ترغیب کاربر اینستاگرام برای باز کردن پست و خواندن کپشن و در ادامه تعامل با شما خواهد بود. برخی در همان ابتدا و برخی در صورت دریافت جواب قانع کننده از طرف شما به راحتی به پیج اینستاگرام شما جذب می شوند. این دقیقا همان افزایش فالوور واقعی و رایگان اینستاگرام است که دنبالش بودید. کپشن نویسی اهمیت زیادی دارد و نوشتن کپشن عنصر مهمی در افزایش فالوور است. برای اینکه کپشن نویسی اینستاگرام شما خوب شود بهتر است برخی نکات را رعایت کنید:

  • مختصر نویسی
  • خلاقانه نویسی کپشم
  • کاربردی بودن کپشن
  • شوخ طبعی و ظرافت در کپشن
  • سوال و جواب کردن در کپشن
  • قصه و یا حکایت کوتاه گفتن گاه و بیگاه
  • استفاده از هشتگ به اندازه
  • مرتبط نویسی
  • پاسخ گویی به سوالات ذهنی

قدرت هشتگ را دست کم نگیرید

حتی اگر از ربات اینستاگرام هم استفاده می کنید، داشتن و انتخاب هشتگ مناسب برای افزایش فالوور واقعی رایگان بسیار اهمیت دارد. هشتگ یک ابزار عالی برای طبقه بندی و دیده شدن بیشتر است. هشتگ باعث می شود تمامی مخاطبینی که دنبال پست های مثل شما هستند شما را راحت تر پیدا کنند.

ربات همه کاره اینستاگرام

 

برخی حتی از هشتگ برای راه اندازی کمپین ها و جنبش ها استفاده می کنند زیرا می دانند قدرت هشتگ در جذب فالوور رایگان اینستاگرام فوق العاده است. البته همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که حتی برای جلب توجه و جذب فالوور زیاد اینستاگرام و افزایش رایگان فالوور اینستاگرام هم نباید در استفاده از هشتگ زیاده روی کرد.

با مخاطبین خود تعامل داشته باشید

خود شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام به دنبال راه هایی برای جلب مخاطب بیشتر و وقت گذاری بیشتر افراد در این شبکه های اجتماعی هستند. ضمن اینکه استفاده از تعامل با فالوور اینستا راهی برای افزایش دانش نهفته و بروز خلاقیت و  ارتباطات نزدیک تر در شبکه های اجتماعی است. بنابراین صفحات اینستاگرامی که بتوانند با استفاده از طرق مختلف با مخاطبین خود تعامل داشته باشند شانس بیشتری در رشد صفحه اینستاگرام و دیده شدن بیشتر و نهایتا افزایش فالوور واقعی رایگان هستند. زمانی که شما افراد بیشتری را به تعامل وادار کنید محبوبیت پست شما افزایش پیدا می کند و زمانی که پست شما لایک و کامنت زیادی داشته باشد افراد بیشتر آن را مشاهده می کنند و تعامل ایجاد می کنند. در نتیجه هر روز بر تعداد فالوور رایگان اینستاگرام شما افزوده می شود و خیلی زود به محبوبیتی که به دنبالش بودید خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: چطور فالوور اینستاگرام به دست بیاوریم: بین ۰ تا ۱۰ هزار فالوور

چطور افزایش فالوور واقعی رایگان در زمان کم داشته باشیم؟

خوب احتمالا وقتی همه این موارد را مطالعه کرده باشید به این فکر خواهید کرد که انجام این همه امور کار دشواری است و نمی توانید همه این موضوعات را دنبال کنید. اما افزایش فالوور واقعی رایگان در هر صورت کار ساده ای نیست و زمان زیادی از شما می طلبد. با این وجود یک راهکار ساده برای حل این مشکل خواهید داشت.

خرید ربات اینستاگرام

 

برای مدیریت زمان و استفاده بهینه از زمان خود برای تولید محتوای با کیفیت می توانید عمده فعالیت های فوق را به اضافه افزایش رایگان فالوور اینستاگرام به عهده یک ربات هوشمند اینستاگرام قرار دهید.

 ربات هوشمند اینستاگرام چطور افزایش فالوور واقعی رایگان انجام می دهد؟

هر چند برای استفاده از ربات باید هزینه کمی به عنوان اشتراک پرداخت کنید اما ربات هوشمند و یا همه کاره اینستاگرام این قابلیت را دارد که مدیریت بسیاری از فعالیت های شما را انجام دهد. ربات می تواند برای شما کار انتشار پست انجام دهد، پست های دیگران را لایک کند، دیگران را که محتوای شما را دوست دارند فالو کند و بعد از مدتی انفالو کند. برای دیگران کامنت نویسی کند و یا برای شما کامنت و یا دایرکت تبلیغاتی ارسال کند. در نظر داشته باشیدکه یک ربات هوشمند می تواند در یک منطقه جغرافیایی افزایش فالوور واقعی رایگان داشته باشد. یعنی مثلا شما می توانید افزایش فالوور واقعی ایرانی داشته باشد.

مهم ترین حسن استفاده از ربات برای افزایش فالوور واقعی رایگان این است که برات با سرعت بسیار بیشتر و با دقت فوق العاده بالاتر از شما فعالیت می کند و مخاطبین هدف را شناسایی می کند. بنابراین وقتی از ربات همه کاره مانند ربات فالوجت برای افزایش رایگان فالوور اینستاگرام استفاده می کنید راحت تر می توانید هدف گذاری کنید و افازیش رایگان فالوور اینستا هدفمند داشته باشید.

ربات اینستاگرام فالوجت

 

ربات فالوجت یک ربات هوشمند و همه کاره اینستاگرام با یک سرور اختصاصی است که با یک تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای پشتیبانی و مدیریت می شود. با استفاده از ربات فالوجت می توانید بدون نیاز به ارائه هیچ نوع اطلاعات شخصی و یا پسورد اینستاگرام خود در کمترین زمان افزایش فالوور واقعی رایگان به اندازه دلخواه داشته باشید.

 

source: آموزش زوش های فوق العاده برای افزایش فالوور واقعی رایگان

۱۰ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

کدام سرور برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است؟

 

یکی از بهترین راه های افزایش فالوور که امنیت بسیار بالاتر و سرعت فوق العاده بهتری برای جذب فالوور دارد، استفاده از سرور افزایش فالوور اینستاگرام است.

تفاوتی ندارد که از یک پیج شخصی اینستاگرام استفاده می کنید یا یک پیج تجاری اینستاگرام، در هر حالت برای موفقیت در اینستاگرام  نیاز به افزایش فالوور خواهید داشت.

 

سرور افزایش فالوور

 

جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام هر چند از راه های مختلفی امکان پذیر است اما رسیدن به اهداف و  مقاصد تجاری، بازاریابی و فروش گاها با روش های معمول ممکن است باعث از دست دادن فرصت ها شود.

از این رو همواره شرکت  های بزرگ برای به دست آوردن بالاترین قابلیت های بازاریابی و حفظ و ارتقا مشتریان خود نیازمند استفاده از بهترین راه ها هستند و سرور ها در زمینه افزایش فالوور واقعا تعیین کننده هستند.

اجازه دهید قبل از ادامه بحث مروری بر سرور داشته باشیم.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

احتمالا شما هم اگر به دنبال افزایش فالوور بوده باشید و قصد استفاده بخصوص از ربات افزایش فالوور را داشته اید با موضوع سرور اختصاصی مواجه شده اید. اما سرور افزایش فالوور اینستاگرام واقعا چیست؟

بصورت کلی در فرهنگ لغت معنی SERVER با عبارت "خدمت دهنده" تعریف شده است.

شاید بهترین معنی برای سرور واقع همین عبارت باشد.

سرور در اصطلاح رایانه ای به ابر رایانه هایی اطلاق می شود که مسئولیت حفظ و نگهداری و انتقال و مدیریت داده ها و اطلاعات را بر عهده دارند.

ساخت ربات اینستاگرام

در واقع سرور یک کامپیوتر بزرگ با گنجایش بسیار بالا برای اطلاعات است که همواره در دسترس بوده و شبکه ها و یا کامپیوتر های بسیار زیادی به این ابر کامپیوتر اتصال دارند.

سایر کامپیوترها نیز برای انجام امور و دریافت اطلاعات و ذخیره آنها از قابلیت های این سرورها استفاده می کنند.

بنابراین بسیاری از شرکت های جهان به منظور ارائه خدمات و اطلاعات به مشتریان خود، بخصوص شرکت هایی که در زمینه های نرم افزاری و داده های کامپیوتری فعالیت می کنند از این سرورها استفاده می کنند.

حسن استفاده از سرورهای بزرگ هزینه قرون به صرفه تر آنها است و به همین دلیل بسیاری از افراد و شرکت های کوچک تر از سرور های عمومی استفاده می کنند.

همین موضوع عامل اصلی تمایز شرکت هایی است که از سرور خصوصی و یا سرور عمومی استفاده می کنند و اغلب شرکت های افزایش دهنده فالوور اینستاگرام نیز از این سرورها استفاده می کنند.

کدام سرور برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است؟

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام قصد استفاده از ربات اینستاگرام را دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که افزایش فالوور اینستاگرام نیز یا با سرورهای عمومی و یا سرور خصوصی انجام می شود.

سرور اختصاصی افزایش فالوور همان سرور خصوصی است. به یاد داشته باشید که سرور اختصاصی افزایش فالوور نیز دارای کارایی و امکانات مختلفی است و در زمان انتخاب باید شرایط آن در نظر گرفته شود.

بصورت کلی برای افزایش فالوور از طریق سرور اختصاصی باید قبل از هر کاری نیازها و خواسته های خود را از ربات به خوبی بدانید و حتی سرعت و دقت کار خود را در نظر بگیرید.

سرورها امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی دارند و با نام های مختلفی در جهان شناخته می شوند. اما بصورت کلی سرور های افزایش فالوور اینستاگرام به دو طبقه اصلی تقسیم می شوند:

  • سرور عمومی افزایش فالوور 
  • سرور اختصاصی افزایش فالوور

بیشتر بخوانید: بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

سرور عمومی افزایش فالوور اینستاگرام

زمانی که شرکتی برای افزایش فالوور اینستاگرام از یک سرور عمومی استفاده می کند در واقع از یک ابر کامپیوتر بسیار بزرگ با حجم اطلاعات زیادی بهره می گیرد که تعداد زیادی سایت دیگر نیز از آن بهره می گیرند.

معمولا سرورهای عمومی مدیریت خود را به دست یک شرکت دیگر واگذار کرده اند و شرکت ها و سایت هایی که برای افزایش فالوور از سرور عمومی استفاده می کنند تابع قوانین و مقررات این شرکت ها هستند.

حال ممکن است برخی از محدودیت ها و یا قوانینی در این سرورها وجود داشته باشد که بعضا افزایش فالوور اینستاگرام شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سرور اختصاصی افزایش فالوور اینستاگرام

بسیاری از شرکت های بزرگ افزایش دهنده فالوور اینستاگرام مانند شرکت فالوجت دارای سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

سرور اختصاصی در واقع سروری است که تنها خاص یک یا نهایتا دو سایت مرتبط با یک شرکت بوده و سایر سایت ها و شبکه های دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

شرکت هایی که امنیت اطلاعات و کاربرانشان برای آنها اهمیت زیادی دارد و در واقع امنیت اطلاعات آنها حیاتی است معمولا از سرور اختصاصی استفاده می کنند.

از دیگر مزایای استفاده از سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام سرعت بالاتر ، ترافیک و کنترل بیشتر و بهتر بر روی فضای کاری و عملیاتی شرکت است.

در واقع شرکت هایی مانند شرکت فالوجت به منظور افزایش فالوور مشتریان خود با سرعت و اطمینان بیشتر و حفظ اطلاعات و داده های مشتریان خود با ضریب ایمنی بالاتر اقدام به هزینه و خرید و نصب سرور اختصاصی می کنند. 

سرور اختصاصی به شرکت ها اجازه می دهد که بر اساس نیاز خود و اهداف و برنامه های خود از امکانات متنوع سرور استفاده کنند و یا قابلیت های سرور را شخصی سازی کنند.

سرور های اختصاصی محدودیت های سایر سرور ها را ندارند  و به راحتی اجازه مدیریت محتوا سرور را به کاربران و مدیران خود می دهند.

ربات اینستاگرام که بر روی سرور اختصاصی نصب و فعال شده است با این توضیحات دارای سرعت بالاتر، ایمنی بسیار بیشتر، دقت بالاتر و کیفیت بهتری است و می تواند راحت تر هدف گذاری کند.

ربات اینستاگرام سرور اختصاصی مانند ربات اینستاگرام فالوجت با استفاده از سرور اختصاصی به دلیل داشتن ترافیک کم، سرعت بالایی دارد و به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات مختلف بهتر برنامه ریزی می شود.

ربات فالوجت با سرور اختصاصی

بدون تردید یکی از بهترین انواع ربات اینستاگرام، ربات اینستاگرام با سرور اختصاصی است. حال هر چه این سرور قوی تر و دقیق تر باشد و اطلاعات و داده های بیشتری را مدیریت کند موفق تر خواهد بود.

ربات فالوجت با در اختیار داشتن یک سرور کاملا اختصاصی و قدرتمند یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است.

 

ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت با در اختیار داشتن این سرور اختصاصی کلیه اطلاعات مشتریان خود را کاملا بصورت ایمن و بدون کوچک ترین ریسک نگهداری می کند.

ضمن اینکه با توجه به نیاز و اهداف مشتریان خود، می تواند افزایش فالوور را بر اساس مشتریان هدف مثلا با افزایش فالوور ایرانی انجام دهد.

از دیگر محاسن ربات فالوجت با سرور اختصاصی این است که شناسایی و طبقه بندی کاربران و مشتریان هدف را ساده تر می کند.

ربات فالوجت به همین دلیل در افزایش فالوور واقعی و هدفمند بسیار موثر است و در کوتاه ترین زمان به دلیل سرعت و دقت بالا بیشترین آورده را برای مشتریان خود به همراه دارد.

شما هم می توانید به راحتی با یک تماس با کارشناسان ما و یا استفاده از تست سه روزه رایگان به قابلیت ها و توانایی های سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت ایمان بیاورید. 

۰۹ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

با سرعت ربات اینستاگرام همانند یک جت فالوور جمع کن

ربات اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که باعث شده به عنوان یک ابزار پشتیبانی فوق العاده برای ارتقا برند و کسب و کارهای داخلی اینستاگرام خود را معرفی کند. تمامی ربات ها فارغ از نوع برنامه نویسی و پشتیبانی که دارند ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می دهند که به او کمک می کند تا کنترل فعالیت ربات را در دست داشته باشد و با استفاده از این ابزارها بتواند به سرعت و یا جامعه هدف خود بیشتر نزدیک شود.

 

ساخت ربات اینستاگرام

 

یکی از سوالاتی که همواره مشتریان ربات فالوجت دارند این است که تا چه اندازه می توانند سرعت ربات را بالاببرند و یا اینکه تا چه اندازه باید سرعت ربات اینستاگرام را بالا ببرند تا بلاک نشوند؟ هر چند ربات فالوجت به شکلی برنامه ریزی و تنظیم شده است که ردیابی و شناسایی آن توسط الگوریتم های گوگل کار دشواری است اما به یاد داشته باشید که اینستاگرام محدودیت هایی را برای فعالیت در اینستاگرام در نظر گرفته است که در اصل این محدودیت ها اگر رعایت نشوند نشان دهنده استفاده از ربات اینستاگرام هستند و اگر این اتفاق بیوفتد باعث بلاک شدن صفحه یا پیج شما خواهد شد.

در واقع این مشکل به دلیل عدم رعایت تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام است و تفاوتی در کیفیت و یا کارایی ربات ندارد و کارایی ربات اینستاگرام زمانی مشخص می شود که برای شما فالوور واقعی و فعال اینستاگرام به همراه داشته باشد.  

تنظیم سرعت ربات اینستاگرام

با در نظر گرفتن مطالب فوق حال به موضوع تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام فالوجت برویم. به یاد داشته باشید که تنظیم سرعت ربات اینستا با استفاده از اعداد و مقادیر انجام می شود. این اعداد و مقادیر همواره نسبی هستند و ملاکی بر رعایت دقیق این اعداد برای جذب فالوور و یا اقدامات دیگر بصورت دقیق نمی باشد. در واقع این اعداد فیلترهایی هستند که به فعالیت های پیج شما در ساعات مختلف جهت دهی و تاثیر می گذارند. این عامل می تواند به شما کمک کند که کم کم بهترین سرعت ربات اینستاگرام برای پیج خود را با توجه به افزایش فالوور و تعداد فالوورهای خود به دست بیاورید و ممکن است هر چند روز یک بار نیاز به تغییرات در این سرعت ربات اینستاگرام داشته باشید. نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که وقتی شما به عنوان یک کاربر معمولی از اینستاگرام استفاده می کنید و به تازگی اقدام به خرید ربات اینستاگرام کرده اید نباید تاثیر استفاده از ربات آنقدر زیاد باشد که باعث حساس شدن الگوریتم های اینستاگرام شود. در واقع برای شروع باید کمترین حد سرعت ربات را در نظر بگیرید ولی به مرور زمان می توانید سرعت رباط اینستاگرام را بالا ببرید.

 

بهترین ربات اینستاگرام

بهترین شکل تنظیمات سرعت ربات اینستاگرام

در تنظیمات پیش فرض ربات اینستاگرام سرعت فعالیت ربات اینستا بر روز آهسته تنظیم شده است. بهتری است برای روزهای اول از همین سرعت استفاده شود. این کار ریسک فعالیت ربات را کاهش و ایمنی پیج را افزایش می دهد. ربات اینستاگرام دو سرعت دیگر نیز دارد که سرعت متوسط و سرعت بالا است. معمولا بعد از یک هفته تا ۱۰ روز به راحتی می توانید پیج خود را با سرعت متوسط اداره کنید و بعد از ۲ تا ۳ هفته نیز سرعت ربات را روی سریع یا بالا تنظیم کنید. بعتر است زمانی که سرعت ربات را در حالت سریع قرار می دهید حداقل ۲ تا ۳ هزار جذب فالوور اینستاگرام داشته باشید. اما ربات فالوجت یک تنظیمات پیشرفته هم برای سرعت دارد. در تنظیمات پیشرفته شما می توانید سرعت فعالیت را روی حالت دستی قرار داه و به بالاترین شکل افزایش دهید. این کار برای پیج هایی که افزایش فالوور چشم گیری داشته باشند توصیه می شود. در حالت معمول و پیش فرض در ربات اینستاگرام ۲۰ عدد لایک در نظر گرفه شده است که تا ۶۰ عدد این تعداد را می توان افزایش داد. این یعنی حدود ۱۴۴۰ لایک در روز ربات برای شما انجام خواهد داد. برای کامنت نیز شما می توانید تا ۲۰ کامنت در ساعت داشته باشید که روزانه حدود ۴۸۰ کامنت می شود. برای فالو کردن نیز می توانید تا ۵۰ نفر را در ساعت با استفاده از ربات فالو کنید و آنفالو کردن نیز می تواند تا ۵۰ نفر در ساعت تنظیم شود. به یاد داشته باشید که محدوده مجاز تعریف شده در الگوریتم های اینستاگرام کمی بیشتر است اما رنج فعالیت شما بهتر است در محدوده هایی باشد که در ربات برای شما در  نظر گرفته شده تا خطری پیج شما را تهدید نکند.

یک قابلیت کلیدی دیگر در ربات فالوجت داشتن دامنه تاخیر است. دامنه تاخیر یعنی ایجاد وقفه در مدت زمان مشخص در فعالیت ربات اینستاگرام. دامنه تاخیر برای سرعت پایین بهتر است بین ۵۰ تا ۶۰ درصد و برای سرعت بالا بین ۷۰ تا ۹۰ درصد تعریف شود. زمانبدنی ربات پیج را روشن بگذارید تا فعالیت هایی مانند لایک، نظر، فالو و آنفالو و غیره در هر ساعت با سرعت بهتری انجام شود. نکته: زمانی که ربات بر روی پیج فعال است نباید فعالیت دستی انجام شود. این کار باعث ایجاد تداخلاتی می شود که نشان دهنده وجود ربات در پیج بوده و ممکن است خطر شناسایی ربات را به همراه داشته باشد.

با توجه به رشد پیج اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام سعی کنید بهترین سرعت برای ربات اینستاگرام را انتخاب کنید. ربات اینستاگرام فالوجت قابل تنظیم در هر سرعتی می باشد و اگر به خوبی برنامه ریزی شود و افزایش سرعت ربات اینستا به دقت و به مرور زمان انجام شود از رشد فالوور اینستاگرام خود با استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت شگفت زده خواهید شد.

 

تنظیمات سرعت ربات فالوجت

 

خرید ربات اینستاگرام به شکلی برنامه ریزی شده تا با انجام تنظیمات توسط کاربر و متناسب با نیاز کاربر فعالیت خود را اداره کند. خوشبختانه کمترین مشکل را ما با مشتریان خود داشته ایم و تمامی مشتریان ما که به توصیه های تیم پشتیبانی ما عمل کرده اند توانسته اند تنها در چند هفته استفاده از ربات اینستاگرام فالوجت به طیف وسیعی از فالوور اینستاگرام دست پیدا کنند. اگر سوال و یا ابهامی دارید تیم پشتیبانی ما همواره آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان می باشد.

 

۰۷ شهریور ۹۸ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

تنیدن ریتم آهنگ در استوری اینستاگرام

اگر از کاربران حرفه ای اینستاگرام باشید و همواره به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود برای اهداف مختلف از جمله فروش، بازاریابی و یا تبلیغات هستید باید از تکنیک های مختلف و قابلیت های متفاوتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد به خوبی مطلع باشید و از آنها استفاده کنید. یکی از این قابلیت ها که می تواند در جذب فالوور بیشتر به شما کمک خیلی زیادی بکند، اضافه کردن اهنگ به استوری اینستاگرام است.

اغلب استفاده کننده های از اینستاگرام و به عبارت بهتر کاربران اینستاگرام افراد جوان و با شور و شوق زیاد هستند. آنها معمولا از آهنگ های جدید و یا احساسی و یا حتی شنیدن آهنگ های نوستالژی و خاطره انگیز استقبال می کنند. به همین دلیل حتی در یک پیج کسب و کار بی ربط هم می توان با انتشار آهنگ هایی به عنوان فید و یا خوراک اینستاگرام و به عبارت درست تر به عنوان پست اینستاگرام و یا حتی به عنوان استوری اینستاگرام می توانند فالوور اینستاگرام خود را سورپرایز کنند و باعث جذب فالوور بیشتر اینستاگرام شوند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

احتمالا شما هم اگر از کاربران اینستاگرام باشید با فالو کردن پیج اینستاگرام برخی از برند ها و یا اینفلوئنسرها متوجه شده اید که برخی از این پیج ها سعی کرده اند که راهی را پیدا کنند و با انتشار آهنگ بیزینس و تجارت خود را کمی متفاوت جلوه دهند. مثلا برخی از پیج های اینستاگرام که در کار آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کنند با انتشار آهنگ و زیر نویس انگلیسی آن سعی می کنند فالوور اینستاگرام خود را با یک الگوی آموزش زبان پر طرفدار دیگر مواجه و آموزش دهند. بنابراین بهتر است شما هم به دنبال این ارتباط برای افزایش فالوور پیج اینستا خود باشید.

 بیشتر بخوانید: ۷ روش برتر برای نظرسنجی در استوری اینستاگرام

اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام

ساخت ربات اینستاگرام

 

احتمالا بسیاری از شما با اضافه کردن آهنگ به پست اینستاگرام به خوبی آشنا هستید و این موضوع نمی تواند مشکل خاصی برای شما داشته  باشد. اما یکی از قابلیت های جدید و فوق العاده اینستاگرام که در آپدیت اخیر نرم افزار اینستاگرام ایجاد شده است، امکان انتشار و یا اضافه کردن یک آهنگ به عنوان استوری در اینستاگرام است.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده از طرف خود اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام انتشار داده می شود و این امکان یعنی استوری به عنوان یکی از  بهترین راه ها برای جذب فالوور اینستاگرام می تواند باشد زیرا استوری اینستاگرام یک مسیر ساده و باز پیش روز فالوور اینستاگرام برای مشاهده پیج و نوع فعالیت پیج اینستاگرام شما است.

 

اما چگونه می توانیم یک آهنگ را در استوری اینستاگرام انتشار دهیم؟

برای این کار باید از آخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام استفاده کنید و البته از گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل آی او اس استفاده کنید زیرا گوشی های دارای سیستم عامل اندروید هنوز به این قابلیت مجهز نشده اند. در نظر داشته باشید که برای این منظور باید نرم افزار خود را از طریق فروشگاه گوگل به روز رسانی کنید. 

حال به راحتی می توانید با رفتن به قسمت استوری و انتخاب یک فیلم و یا عکس، به قسمت استیکرها بروید و گزینه موسیقی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه هزاران موسیقی برای شما نمایش داده می شود. هر یک از این آهنگ ها را می توانید انتخاب کنید و برای اطمینان از انتخاب درست می توانید  با پخش کردن آهنگ از نوع آهنگ اطمینان یابید.

 

ربات پیشرفته اینستاگرام

ربات هوشمند اینستاگرام

با عقب و جلو بردن آیکون موسیقی می توانید قسمتی از آن را که با پست شما تناسب دارد انتخاب کنید و به استوری خودتان اضافه کنید.

و یا اینکه می توانید با رفتن به قسمت دوربین گوشی خودتان قسمت موزیک را انتخاب کنید، یک اهنگ را انتخاب و بخش متناسب با استوری اینستاگرام خود را مشخص و انتخاب کنید و بر روی پست بگذارید که این کار برای زمانی مناسب است که قصد دارید یک ویدئو را ضبط کنید و با آن آهنگ به عنوان استوری انتشار دهید.

متاسفانه هنوز همه کاربران اینستاگرام نمی توانند از این قابلیت استفاده کننده و تنها در آپدیت آی او اس این قابلیت ایجاد شده است ولی با این حال خود اینستاگرام وعده داده که به زودی این قابلیت برای کاربران اندروید نیز فعال خواهد شد.

ضمن اینکه می توانید از آهنگ های موجود خود نیز قسمتی را با استفاده از این روش برای گذاشتن استوری در اینستاگرام استفاده کنید و فالوور بیشتری جذب کنید. زمانی که از استوری اینستاگرام بتوانید به خوبی استفاده کنید نه تنها می توانید باعث افزایش تعامل فالوور اینستاگرام با پیج خودتان شوید بلکه می توانید با تکنیک های استوری اینستاگرام مانند پخش آهنگ و یا ایجاد استیکر سوال نسبت به جلب توجه و جذب فالوور زیاد اینستاگرام اقدام کنید.

استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور شبکه اجتماعی اینستاگرام است و به نظر می رسد خود اینستاگرام نیز با استفاده از قابلیت های مختلف و ارتقا سطح عملکردی استوری قصد دارید که صاحبین پیج اینستاگرام را ترغیب کند که زمان بیشتری را برای انتشار استوری اختصاص دهند. شاید به این دلیل است که استوری ها واقعیت بیشتری را نشان داده اند و عمدتا با انتشار لایو در استوری اطلاعات بیشتری در این شبکه اجتماعی انتشار داده می شود و کمتر پیج ها به دنبال کپی کردن اطلاعات یکدیگر می روند.

 

ساخت ربات اینستاگرام

گروه فالوجت با ایجاد یک ربات هوشمند و همه کاره اینستاگرام کار جذب فالوور و افزایش چشم گیر فالوور اینستاگرام را برای علاقمندان به داشتن یک پیج محبوب و پر طرفدار ساده کرده است. با ربات فالوجت شما می توانید همه فعالیت های روتین خود را در اینستاگرام به ربات اینستاگرام واگذار کنید و کار جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام خود را با سرعتی خیره کننده انجام داده و در ضمن به طیف وسیعی از فالوور هدفمند اینستا و فالوور فعال و واقعی دسترسی داشته باشید.

 

 

۰۲ شهریور ۹۸ ، ۱۲:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot