یکی از بهترین راه های افزایش فالوور که امنیت بسیار بالاتر و سرعت فوق العاده بهتری برای جذب فالوور دارد، استفاده از سرور افزایش فالوور اینستاگرام است.

تفاوتی ندارد که از یک پیج شخصی اینستاگرام استفاده می کنید یا یک پیج تجاری اینستاگرام، در هر حالت برای موفقیت در اینستاگرام  نیاز به افزایش فالوور خواهید داشت.

 

سرور افزایش فالوور

 

جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام هر چند از راه های مختلفی امکان پذیر است اما رسیدن به اهداف و  مقاصد تجاری، بازاریابی و فروش گاها با روش های معمول ممکن است باعث از دست دادن فرصت ها شود.

از این رو همواره شرکت  های بزرگ برای به دست آوردن بالاترین قابلیت های بازاریابی و حفظ و ارتقا مشتریان خود نیازمند استفاده از بهترین راه ها هستند و سرور ها در زمینه افزایش فالوور واقعا تعیین کننده هستند.

اجازه دهید قبل از ادامه بحث مروری بر سرور داشته باشیم.

سرور افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

احتمالا شما هم اگر به دنبال افزایش فالوور بوده باشید و قصد استفاده بخصوص از ربات افزایش فالوور را داشته اید با موضوع سرور اختصاصی مواجه شده اید. اما سرور افزایش فالوور اینستاگرام واقعا چیست؟

بصورت کلی در فرهنگ لغت معنی SERVER با عبارت "خدمت دهنده" تعریف شده است.

شاید بهترین معنی برای سرور واقع همین عبارت باشد.

سرور در اصطلاح رایانه ای به ابر رایانه هایی اطلاق می شود که مسئولیت حفظ و نگهداری و انتقال و مدیریت داده ها و اطلاعات را بر عهده دارند.

ساخت ربات اینستاگرام

در واقع سرور یک کامپیوتر بزرگ با گنجایش بسیار بالا برای اطلاعات است که همواره در دسترس بوده و شبکه ها و یا کامپیوتر های بسیار زیادی به این ابر کامپیوتر اتصال دارند.

سایر کامپیوترها نیز برای انجام امور و دریافت اطلاعات و ذخیره آنها از قابلیت های این سرورها استفاده می کنند.

بنابراین بسیاری از شرکت های جهان به منظور ارائه خدمات و اطلاعات به مشتریان خود، بخصوص شرکت هایی که در زمینه های نرم افزاری و داده های کامپیوتری فعالیت می کنند از این سرورها استفاده می کنند.

حسن استفاده از سرورهای بزرگ هزینه قرون به صرفه تر آنها است و به همین دلیل بسیاری از افراد و شرکت های کوچک تر از سرور های عمومی استفاده می کنند.

همین موضوع عامل اصلی تمایز شرکت هایی است که از سرور خصوصی و یا سرور عمومی استفاده می کنند و اغلب شرکت های افزایش دهنده فالوور اینستاگرام نیز از این سرورها استفاده می کنند.

کدام سرور برای افزایش فالوور اینستاگرام بهتر است؟

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام قصد استفاده از ربات اینستاگرام را دارید باید این موضوع را در نظر داشته باشید که افزایش فالوور اینستاگرام نیز یا با سرورهای عمومی و یا سرور خصوصی انجام می شود.

سرور اختصاصی افزایش فالوور همان سرور خصوصی است. به یاد داشته باشید که سرور اختصاصی افزایش فالوور نیز دارای کارایی و امکانات مختلفی است و در زمان انتخاب باید شرایط آن در نظر گرفته شود.

بصورت کلی برای افزایش فالوور از طریق سرور اختصاصی باید قبل از هر کاری نیازها و خواسته های خود را از ربات به خوبی بدانید و حتی سرعت و دقت کار خود را در نظر بگیرید.

سرورها امکانات سخت افزاری و نرم افزاری متفاوتی دارند و با نام های مختلفی در جهان شناخته می شوند. اما بصورت کلی سرور های افزایش فالوور اینستاگرام به دو طبقه اصلی تقسیم می شوند:

  • سرور عمومی افزایش فالوور 
  • سرور اختصاصی افزایش فالوور

بیشتر بخوانید: بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

سرور عمومی افزایش فالوور اینستاگرام

زمانی که شرکتی برای افزایش فالوور اینستاگرام از یک سرور عمومی استفاده می کند در واقع از یک ابر کامپیوتر بسیار بزرگ با حجم اطلاعات زیادی بهره می گیرد که تعداد زیادی سایت دیگر نیز از آن بهره می گیرند.

معمولا سرورهای عمومی مدیریت خود را به دست یک شرکت دیگر واگذار کرده اند و شرکت ها و سایت هایی که برای افزایش فالوور از سرور عمومی استفاده می کنند تابع قوانین و مقررات این شرکت ها هستند.

حال ممکن است برخی از محدودیت ها و یا قوانینی در این سرورها وجود داشته باشد که بعضا افزایش فالوور اینستاگرام شما را تحت تاثیر قرار دهد.

سرور اختصاصی افزایش فالوور اینستاگرام

بسیاری از شرکت های بزرگ افزایش دهنده فالوور اینستاگرام مانند شرکت فالوجت دارای سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام هستند.

سرور اختصاصی در واقع سروری است که تنها خاص یک یا نهایتا دو سایت مرتبط با یک شرکت بوده و سایر سایت ها و شبکه های دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

شرکت هایی که امنیت اطلاعات و کاربرانشان برای آنها اهمیت زیادی دارد و در واقع امنیت اطلاعات آنها حیاتی است معمولا از سرور اختصاصی استفاده می کنند.

از دیگر مزایای استفاده از سرور اختصاصی برای افزایش فالوور اینستاگرام سرعت بالاتر ، ترافیک و کنترل بیشتر و بهتر بر روی فضای کاری و عملیاتی شرکت است.

در واقع شرکت هایی مانند شرکت فالوجت به منظور افزایش فالوور مشتریان خود با سرعت و اطمینان بیشتر و حفظ اطلاعات و داده های مشتریان خود با ضریب ایمنی بالاتر اقدام به هزینه و خرید و نصب سرور اختصاصی می کنند. 

سرور اختصاصی به شرکت ها اجازه می دهد که بر اساس نیاز خود و اهداف و برنامه های خود از امکانات متنوع سرور استفاده کنند و یا قابلیت های سرور را شخصی سازی کنند.

سرور های اختصاصی محدودیت های سایر سرور ها را ندارند  و به راحتی اجازه مدیریت محتوا سرور را به کاربران و مدیران خود می دهند.

ربات اینستاگرام که بر روی سرور اختصاصی نصب و فعال شده است با این توضیحات دارای سرعت بالاتر، ایمنی بسیار بیشتر، دقت بالاتر و کیفیت بهتری است و می تواند راحت تر هدف گذاری کند.

ربات اینستاگرام سرور اختصاصی مانند ربات اینستاگرام فالوجت با استفاده از سرور اختصاصی به دلیل داشتن ترافیک کم، سرعت بالایی دارد و به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات مختلف بهتر برنامه ریزی می شود.

ربات فالوجت با سرور اختصاصی

بدون تردید یکی از بهترین انواع ربات اینستاگرام، ربات اینستاگرام با سرور اختصاصی است. حال هر چه این سرور قوی تر و دقیق تر باشد و اطلاعات و داده های بیشتری را مدیریت کند موفق تر خواهد بود.

ربات فالوجت با در اختیار داشتن یک سرور کاملا اختصاصی و قدرتمند یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است.

 

ربات اینستاگرام فالوجت

 

شرکت فالوجت با در اختیار داشتن این سرور اختصاصی کلیه اطلاعات مشتریان خود را کاملا بصورت ایمن و بدون کوچک ترین ریسک نگهداری می کند.

ضمن اینکه با توجه به نیاز و اهداف مشتریان خود، می تواند افزایش فالوور را بر اساس مشتریان هدف مثلا با افزایش فالوور ایرانی انجام دهد.

از دیگر محاسن ربات فالوجت با سرور اختصاصی این است که شناسایی و طبقه بندی کاربران و مشتریان هدف را ساده تر می کند.

ربات فالوجت به همین دلیل در افزایش فالوور واقعی و هدفمند بسیار موثر است و در کوتاه ترین زمان به دلیل سرعت و دقت بالا بیشترین آورده را برای مشتریان خود به همراه دارد.

شما هم می توانید به راحتی با یک تماس با کارشناسان ما و یا استفاده از تست سه روزه رایگان به قابلیت ها و توانایی های سرور افزایش فالوور اینستاگرام فالوجت ایمان بیاورید.