بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

روش های ساده برای افزایش بازدید استوری

اینستاگرام با بردن استوری به اکسپلور، کاربران خود را شگفت زده کرد. بله اکنون Story های شما، شانس دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را دارند. در این مطلب 4 روش ساده برای افزایش بازدید استوری را با شما به اشتراک می گذاریم.

حالا با ورود به اکسپلور، استوری وارد مرحله جدیدی شده. این یعنی یک کانال بسیار قدرتمند، به کانالهایی که افراد و کاربران مختلف قادر به مشاهده Story شما بوده اند، اضافه شده.

قبل از ورود به اکسپلور کاربران از طرق زیر قادر به مشاهده استوری های شما بودند

  • فالوور شما بوده و از طریق فید.
  • مستقیما وارد پروفایل شما شوند و در صورتی که حتی فالوور شما نباشند و پیج شما عمومی (Public) باشد.
  • تصادفی و در حین مرور استوری ها.
  • مرور هشتگ ها.
  • مرور موقعیت ها (Location).

و اکنون بازدید استوری های شما از طریق بخش جذابی در اینستاگرام به نام اکسپلور (Explore)…

البته به دلیل اینکه این اتفاق به تازگی رخ داده نمی توان قطع به یقین درباره روش هایی که باعث ورود Story به اکسپلور خواهد شد، راهکاری ارائه نمود و در این مقاله بیشتر تمرکز روی 4 روش افزایش بازدید استوری است که بخوبی جواب می دهد.

استفاده از هشتگ در Story

بسیاری از کابران در اینستاگرام، هشتگ های خاصی را دنبال می کنند یا در موارد خاص، هشتگ خاصی را بررسی می کنند. زمانی که شما هشتگی را در اینستاگرام جستجو می کنید، پست هایی که از آن هشتگ استفاده کرده اند را همانند صفحه اکسپلور مشاهده می کنید.

در بالای صفحه نیز می توانید با زدن روی تصویر شاخصی که بنا به تشخیص اینستاگرام و بر اساس الگوریتم هایی که دارد، بعنوان تصویر شاخص یک هشتگ انتخاب شده، استوریهایی که از هشتگ مذکور استفاده کرده اند را بازدید کنید.

هشتگ ترند (Trend)

ترند در شبکه های اجتماعی چیزی شبیه به بحث داغ در جامعه ایست که در آن زندگی می کنیم. برای مثال این روزها رئیس جمهور آمریکا به عنوان یک شخصیت مضحک مورد تمسخر کاربران ایرانی در اینستاگرام قرار دارد.

و هشتگ #ترامپ به عنوان ترند در این شبکه اجتماعی توسط کاربران ایرانی برای پست هایی که به اشکال مختلف در مورد این شخصیت منتشر می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد.

موقعیت شناسی در استفاده از هشتگ در Story ها، و بهره گیری از هشتگهای ترند روز، می تواند به افزایش بازدید استوری های شما کمک کرده و ویو آن را بالا برده حتی باعث جذب فالوور شود.

استفاده از لوکیشن (Location)

یکی دیگر از روش های ساده اما کاربردی در جهت افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از موقعیت مکانی یا همان لوکیشن (Location) است. همانند هشتگ، در زمان مرور پست هایی که توسط منتشر کننده موقعیت گذاری شده، تصویر شاخصی شامل استوری هایی که از یک موقعیت مکانی در آنها استفاده شده، قابل روئیت می باشد.

بسیاری از کاربران اینستاگرام، تمایل دارند تا پست های بر اساس موقعیت جغرافیایی را مرور و استوری های مرتبط با آن لوکیشن خاص را نیز مشاهده نمایند. استفاده از Location نیز می تواند به افزایش بازدید استوری شما کمک نماید.

منشن (Mention)

یکی از گزینه های Story، امکان منشن یا مورد خطاب قرار دادن سایر کاربران اینستاگرام می باشد. استفاده از این گزینه چنانچه با خلاقیت تلفیق شود می تواند، آمار ویو استوری شما را افزایش دهد.

منظور از خلاقیت استفاده از روش های خلاقانه در بکارگیری از گزینه Mention در استوری است. برای مثال شما پیجی برای فروش تی شرت در اینستاگرام دارید. شخصی با تعداد فالوور بالا، یکی از تی شرت های شما را خریداری و پستی منتشر کرده که در آن تی شرتی که از شما خریداری کرده را به تن دارد.

زمانی که ایشان را منشن می کنید، به احتمال بسیار زیاد از Story شما بازدید می کند. همین کافی است تا اینستاگرام استوری شما را به فالوور ها و کاربرانی که به شکلی با پیج ایشان در ارتباط هستند، پیشنهاد دهد.

خرید بازدید

یکی از محصولات فالوکمپ که طرفداران زیادی دارد، بازدید استوری اینستاگرام می باشد. چرا که عملکرد این محصول به دلیل واقعی بودن ویو های ارسالی و با استفاده از پروفایل های فعال، علاوه بر افزایش بازدید در همان دقایق اولیه پس از خرید، باعث می شود تا ایمپرشن استوری شما نیز افزایش یابد.

هرچه میزان ایمپرشن بیشتر شود، احتمال بازدید از استوری شما نیز بیشتر خواهد شد و چنانچه بازدید ها از سمت کاربرانی باشد که پروفایلی فعال و واقعی دارند، دامنه افزایش بازدید گسترده تر می شود.

پس از افزایش بازید استوری اینستاگرام اینستاگرام از فالوکمپ، با مشاهده آمار هیجان زده خواهید شد. افزایش چشمگیر ایمپرشن و به تبع آن افزایش بازدید از استوریها، چنان محبوبتی را به این محصول داده که آن را در لیست پر فروش ترین محصولات مشاهده می کنیم.

لازم به ذکر است که به دلیل استفاده فالوکمپ از سرورهای اخصاصی افزایش دهنده اینستاگرام، علاوه بر ارائه قیمت ارزان این محصول، سفارشات به صورت فوری و آنی وارد مرحله اجرا می شوند.

source: چهار روش ساده برای افزایش بازدید استوری

۲۸ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

بهترین انتخاب برای خرید بازدید استوری واقعی

در این مطلب درباره اینکه چگونه خرید بازدید استوری واقعی باعث بیشتر دیده شدن Story های ما در اینستاگرام (محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین کاربران ایرانی) می شود، صحبت می کنیم.

همه پیج هایی که از اینستاگرام بعنوان ابزاری معتبر برای بازاریابی خدمات و محصولات خود بهره می گیرند، به خوبی با اهمیت استوری و استفاده آن حتی چندین بار در طول یک روز، آشنا هستند.

یکی از رموز موفقیت در اینستاگرام، داشتن یک پروفایل به معنای واقعی فعال است. ارسال منظم پست، لایک کردن پست دیگران، بازدید از استوری افرادی که دنبال می کنیم، کامنت گذاشتن، پاسخ به کامنت دیگران و حتی لایک کردن کامنت های سایر کاربران، از نشانه های یک پروفایل فعال اینستا است.

گذاشتن چندین استوری در طول 24 ساعت شبانه روز، از همه این موارد مهم تر بوده و به دیده شدن پروفایل شما کمک بسزایی می کند. هر چه پروفایل شما بیشتر دیده شود، در سرچ داخلی اینستا بیشتر ظاهر می شوید. همچنین احتمال اینکه استوری های شما وارد اکسپلور شود بسیار زیاد است.

فتح اکسپلور با خرید بازدید استوری واقعی

بعید است کاربر فعال اینستاگرام باشید و آرزوی دیدن پست های خود در اکسپلور را نداشته باشید. فرقی نمی کند چه نوع پستی! فقط در اکسپلور دیده شوید.

اینستا به تازگی Story ها را در Explore نیز به نمایش در می آورد. این امر اهمیت استفاده از آن را دوچندان کرده چرا که بعنوان یک پتانسیل بسیار بزرگ می تواند در خدمت کسب و کارهای ایرانی و فعال در اینستاگرام باشد.

خرید بازدید استوری واقعی از فالوکمپ می تواند بعنوان یک مکمل، به فتح اکسپلور توسط شما کمک کند. شما Story بگذارید، فالوکمپ به شما کمک می کند تا وارد Explore شوید.

استوری از شما، اکسپلور از ما

چرا بازدید واقعی فالوکمپ برای استوری

به دلیل اینکه فالوکمپ از پروفایل های فعال ایرانی برای افزایش بازدید استوری مشتریان خود استفاده می کند، ویو ها همگی واقعی به نظر رسیده و مورد قبول الگوریتم اینستا می باشد.

در پی این موضوع، چنانچه شما برای افزایش ویو Story های خود از روش خرید بازدید استوری واقعی فالوکمپ بهره بگیرید، اینستاگرام، استوری شما را علاوه بر اینکه به فالوورهایتان پیشنهاد می دهد، آن را در اکسپلور نیز ظاهر می کند.

فالوکمپ به دلیل اینکه جزو معدود سایت هایی است که سرور اختصاصی برای افزایش ویو در اختیار دارد، این سرویس خود را با رقابتی ترین قیمت های موجود در بازار محصولات اینستاگرامی، ارائه می کند.

نحوه خرید

برای خرید بازدید استوری واقعی از سایت فالوکمپ (مرجع خرید ارزان اینستاگرام) کافی است از منو، گزینه مربوطه را انتخاب کنید و با ورود اطلاعات مورد نیاز سرور، سفارش خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت موفقیت آمیز سفارش، ویو های خریداری شده به صورت فوری به Story شما اضافه می شود.

source: بهترین خرید بازدید استوری واقعی

۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

فالوور فعال چیست؟ + نشانه های یک پروفایل فعال اینستاگرام

هر کسب و کاری که به اینستاگرام ورود پیدا می کند، افزایش واقعی دنبال کنندگان صفحه اش، بزرگترین هدفی است که در ابتدای امر روی آن متمرکز می شود. در این مطلب به معرفی روش ساده اما کاربردی خرید فالوور فعال اینستاگرام در این راستا صحبت می کنیم.

اساسا واژه فعال در اینستا چه معنایی دارد و منظور از فالوور فعال چیست؟ آیا میزان فعالیت فالوور های پیج ما در افزایش فروش خدمات و محصولات ما تاثیری دارد؟

خرید فالوور فعال

الگوریتم اینستاگرام، روز به روز در حال آپدیت شدن است. این بروزرسانی های مکرر در این شبکه اجتماعی در جهت بهبود تجربه کاربری آن بوده تا منجر به افزایش روزافزون تعداد کاربران ایرانی و غیر ایرانی آن شود.

یکی از مواردی که می تواند پیج شما را Instagram Friendly کند، این است که بخش اعظمی از دنبال کنندگان صفحه شخصی یا تجاری شما را اگر ایرانی است، فالوور های ایرانی فعال و اگر بازار هدف شما کشور خاصی است یا در سطح جهانی فعالیت می کنید، فالوورهای فعال از آن کشور خاص، تشکیل دهند.

که خوشبختانه فالوکمپ با در اختیار داشتن سرور اختصاصی برای افزایش دنبال کنندگان یک پیج، در سفارش های خرید فالوور فعال اینستاگرام، به گونه ای عمل می کند که بیش از 90 درصد از پروفایل های ارسالی، واقعی و فعال می باشند.

فالوور واقعی، کاربری است که با تکمیل پروفایل خود به شکلی که هم عکس داشته باشد و هم متن بایو، به تازگی نیز در پیج خود ویدیو یا پست جدیدی را منتشر کرده و استوری نیز داشته باشد.

منظور از Instagram Friendly، مجموعه فعالیت ها و بهینه سازی هاییست که منجر به افزایش محبوبیت یک پیج نزد الگوریتم این رسانه اجتماعی شود. استفاده از هشتگ های مرتبط با فعالیت پیج، پروفایل کامل، نظم در ارسال محتوا و همچنین فالوور فعال، بخشی از این بهینه سازی و فعالیت های یک صفحه اینستاگرام است.

فالوور فعال چیست؟

همانند دنیای واقعی که برخی از انسان ها فعال و برخی دیگر کمتر یا بیشتر فعال هستند، در دنیای مجازی و اینستا نیز به کاربرانی که به صورت مستمر و به اشکال مختلف در این رسانه مجازی فعالیت می کنند، فالوور فعال می گویند.

شاید بپرسید مجموعه فعالیت های یک پروفایل فعال در اینستاگرام چیست؟


نشانه های یک پروفایل فعال اینستاگرام

خرید فالوور فعال


  • ارسال پست به صورت روزانه یا حداقل چند روز یکبار
  • استفاده روزانه از استوری
  • لایک کردن پست پیج هایی که دنبال می کند
  • بازدید استوری
  • تعویض تصویر پروفایل بصورت دوره ای
  • ارسال کامنت

مزایای خرید فالوور فعال از فالوکمپ

برخی بر این گمان هستند که خرید فالوور، کلا جنبه فیک دارد و در افزایش سطح تعامل پیج اینستاگرام تاثیری نمی گذارد. اما فالوورهایی که از طریق سرور افزایش فالوور فالوکمپ برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج که سفارش خرید فالوور فعال خود را در این سایت که مرجع خرید محصولات اینستاگرام می باشد به ثبت می رسانند، بالای 90 درصد فعال هستند.

این پروفایل ها همه نشانه هایی که بیانگر فعال بودن یک اکانت در اینستاگرام می باشد را دارا بوده و به افزایش بازدید استوری، لایک و ویو ویدیو های شما کمک می کند.

چنانچه با اصطلاح View آشنا نیستید، مطلبی با عنوان ویو اینستاگرام چیست را برای مطالعه و آشنایی با این اصطلاح پرکاربرد در اینستا، به شما پیشنهاد می کنیم.

این پروفایل ها از استوری های شما بازدید می کنند و به دلیل اینکه لوکیشن فعالیت آنها ایران است، اینستاگرام استوری شما را به کاربران فعال ایرانی پیشنهاد می کند.

در نگاه کلی می توان مزایای خرید فالوور فعال از فالوکمپ را در موارد زیر خلاصه نمود:

  • بیشتر از 90 درصد اکانت ها واقعی هستند
  • پروفایل های استفاده شده ایرانی هستند
  • به افزایش بازدید ایرانی استوری شما کمک می کند
  • لایک پست های شما افزایش می یابد
  • ویو ویدیوهای شما بالا می رود
  • آمار بازدید از پروفایل شما افزایش می یابد

برای خرید فالوور فعال اینستاگرام می توانید از منوی سایت، گزینه مربوطه را انتخاب و وارد صفحه مورد نظر شویدو یکی از پکیج های از پیش تعریف شده فالوکمپ را انتخاب و با پرداخت هزینه، سفارش خود را تکمیل کنید.

نکات قابل توجه در خرید فالوور فعال

در زمان خرید فالوور فعال اینستاگرام از فالوکمپ رعایت نکات زیر را برای افزایش میزان رضایت شما از سفارش خود از طریق این سایت و همچنین تجربه نمودن خریدی لذت بخش، پیشنهاد می کنیم


  • در زمان خرید، پروفایل شما Public باشد
  • از خرید همزمان چند پکیج افزایش فالوور فعال خودداری کنید
  • سفارشات خود را پس از تکمیل سفارش قبلی انجام دهید
  • برای تست عملکرد سرور، می توانید یک پکیج 1000 تایی را خریداری کنید

با آرزوی خریدی سرشار از رضایت برای شما بازدید کننده گرامی. خرید خود را با اطمینان انجام دهید، پشتیبانی فالوکمپ شما را تنها نخواهد گذاشت و در تمام سفارشات آتی نیز در کنار شما خواهد بود.

با معرفی فالوکمپ به دوستان خود، آنها را نیز از خدمات و محصولات ما آگاه کنید تا ایشان نیز لذت خرید فالوور فعال از فالوکمپ را تجربه کرده و در مسیر موفقیت در اینستاگرام قرار بگیرند.

source: خرید فالوور فعال اینستاگرام

۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot