بسیاری از برند ها و کسب و کارها به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای برندشان، شناخته شدن بیشتر، فروش بیشتر و سایر موارد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام برنامه ریزی های زیادی انجام می دهند.

حتی برخی با استاده از تاکتیک های مختلف با افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی به خدمات جانبی کسب و کارها می پردازند و از این طریق به کسب درآمد از اینستاگرام مشغول هستند. با ما همراه باشید تا ببینیم خرید فالوور اینستاگرام طبق تجربه برای افزایش درامد از اینستاگرام مناسب است!

خرید فالوور

هر چند اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی سرگرم کننده و اجتماعی در ابتدا راه اندازی شد اما تردید نیست که امروز به بالغ بر 100 ها میلیون کاربر فعال این شبکه اجتماعی به یکی از اصلی ترین قطب های استراتژی های کسب و کار تبدیل شده است. این نکته اهمیت کسب درآمد از اینستاگرام و ایده های فروش بیشتر، را بهتر نشان می دهد.

چرا افزایش فالوور، مهم ترین نکته در افزایش فروش اینستاگرام است؟

بدون تردید تنها راه موفقیت در استراتژی های کسب و کار و رسیدن به فروش، بازاریابی و یا تبلیغات موفق در اینستاگرام، داشتن فالوور زیاد است.

افزایش فروش در اینستاگرام

برای داشتن فالوورهای زیاد، باید به فکر استفاده از راه های افزایش فالوور اینستاگرام بود. با افزایش فالوور اینستا می توان به راحتی به جامعه بسیار زیادی دسترسی داشت. با تبلیغات، بازاریابی و غیره برند سازی کرد و فروش بیشتر را تجربه کرد.

مطالعه بیشتر: افزایش فروش در اینستاگرام

جذب فالوور اینستاگرام را باید تنها راه موفقیت در اینستاگرام برای مقاصد تجاری دانست. اما آیا هر نوع فالووری می تواند در این موفقیت ما را یاری دهد؟ یا فقط با فالوور فعال و واقعی اینستاگرام است که ما به اهداف تجاری خود می رسیم؟

جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

تردیدی نیست که فالوور واقعی و فعال اینستاگرام بزرگترین نیاز کسب و کارها برای تبلیغات و فروش بیشتر است. در واقع باید گفت تنها هدف برندسازی ، فروش و بازاریابی و یا به عبارت دقیق کسب درآمد از اینستاگرام در بازاری موفق است که فالووری واقعی داشته باشد و با این فالوورها تعامل برقرار شود. 

افزایش فالوور

اما جذب فالوور فعال و واقعی اینستاگرام چگونه ممکن می شود؟ بصورت کلی چهار روش اصلی برای جذب فالوور فعال و واقعی اینستاگرام وجود دارد.

جذب فالوور با فعالیت عادی در اینستاگرام

برای جذب فالوور با فعالیت عادی در اینستاگرام چاره ای ندارید جز تلاش بسیار زیاد، داشتن وقت و زمان کافی، و البته نداشتن عجله و شتاب زیاد. قبلا در مقاله های دیگر نحوه جذب و افزایش فالوور را برای شما توضیح دادیم.

استفاده از بیو مناسب، داشتن پست های با کیفیت و محتوای عالی، تعامل با کاربران و فالوور اینستاگرام، نوشتن کامنت های مختلف برای جذب فالوور، استفاده از هشتگ، تگ و غیره از راه هایی است که برای جذب فالوور واقعی نیاز خواهید داشت. اما روزانه با این روش باید منتظر نهایتا چند فالوور باشید که شاید تعداد آنها به انگشتان دست هم نرسد.

[ulp id='geVevZlryyUboCW6' name='خرید فالوور برای وسط پست ها']

جذب و افزایش فالوور از راه تبلیغات

یکی از متداول ترین راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای کسب و کارهای بزرگ و افراد دارای شرایط مالی مناسب، استفاده از تبلیغات است. در تبلیغات محتوایی تولید می شود که مخصوص انتشار در سایر شبکه های مجازی و یا پیج های اینستاگرام انتشار است.

تبلیغ در پیج اینستاگرامی که دارای مخاطب و فالوور بسیار زیاد اینستاگرام باشد باعث می شود پیج شما بیشتر دیده شود. معمولا صاحبین پیج مبالغ زیادی را دریافت می کنند که پیج شما را معرفی و از فالوورهای خود بخواهند شما را فالوو کنند.

در این شرایط هزینه حرف اول را می زند و هر چه بیشتر پول تبلیغات بدهید، فالوور واقعی و فعال بیشتری به دست خواهید آورد. باز هم در این روش افزایش فالوور خیلی با سرعت زیادی اتفاق نمی افتد و باز هم به بازه زمانی حداقل، چند ماهه نیاز است.

افزایش فالوور با استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام یک نرم افزار تحت وب است که در زمان فعالیت خود به جذب فالوور واقعی می پردازد. ربات اینستاگرام در واقع پنلی دارد که در آن تعیین می کنید که چه نوع فالوور، چه تعداد، با چه سرعت، چند فالو و یا آنفالو و در چه محدوده زمانی و مکانی برای شما انجام شود.

با روشن شدن ربات ، تمامی افرادی که در تعاریف شما قرار دارند مورد هدف ربات قرار می گیرند. کم کم شناسایی و با ایجاد تعامل با آنها ، کاربران ترغیب به فالو بک و یا مشاهده و لایک پست های شما می شوند.

انتخاب ربات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد زیرا ممکن است باز هم ربات اگر مناسب نباشد تنها برای شما فالوور غیر فعال بیاورد. و یا پیج شما را به خطر بیاندازد و باعث مسدود شدن پیج شما شود. اما در صورت انتخاب درست ربات اینستاگرام می توانید به راحتی از خدمات افزایش فالوور آن استفاده کنید و پیج خود را بالا ببرید.

اما استفاده از ربات اینستاگرام هم نمی تواند در زمان شما صرفه جویی کند. ربات هم برای جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی شما اگر حتی به خوبی هم انتخاب شده باشد به زمان نیاز دارد. یعنی شاید یک ماه و یا 2 ماه برای رسیدن به میزان فالوور هدف باید زمان داشته باشید.

خرید فالوور اینستاگرام

راه چهارم و البته مورد بحث ما، خرید فالوور اینستاگرام است. اساسا زمانی که شما اقدام به خرید می کنید تا زمانی که اقدام به جذب فالوور واقعی می کند تفاوت های زیادی را رقم زده اید. اما با این وجود برخی از سایت ها مانند سایت فالوجت از کاربران واقعی و فعال اینستاگرام برای شما فالوور تهیه می کنند.

به یاد داشته باشید که خرید فالوور برای این هدف اهمیت زیادی دارد. افزایش فالوورهای شما می تواند از بین فالوورهای فیک باشد یا با فالوورهای فعال و واقعی اینستاگرام.

سایت هایی که کار افزایش فالوور فیک می دهند یک عدد دقیق فالوور را بلافاصله به پیج شما اضافه می کنند ، مثلا 30.000 فالوور ظرف مدت یک ساعت به پیج شما افزوده می شوند.

[pricing-table prcat="irfollow3" prtype="follower" prname="فالوور ایرانی" tcols="3" color="orange" pratts="ضمانت بازگشت وجه,دارای ریزش طبیعی کم, شروع سریع بدون فالو کردن دیگران , بدون نیاز به پسورد,پروفایل واقعی" prdis=""]

سایت هایی که کار فروش فالوور واقعی به شما می کنند در مدت زمان مثلا دو یا سه روز این تعداد فالوور اینستاگرام را به پیج شما اضافه می کنند. کاربران زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام وارد سایت می شوند و با پرداخت هزینه ای تعدادی فالوور فعال دیگر را که از این سایت خدمات دریافت می کنند به پیج خود اضافه می کنند.

انتخاب اکانت های فعال، کم و زیاد شدن فالوورها، اضافه شدن لایک، کامنت و غیره از نشانه های فالوور فعال اینستا است که باید در زمان خرید فالوور در نظر داشته باشید.

چگونه خرید فالوور به رشد پیج ما و کسب درآمد اینستاگرام به ما کمک می کند؟

شما خود را راننده یک ماشین آخرین سیستم رالی در نظر بگیرید که قرار است در میدان رقابت حضور پیدا کنید. تمامی رقبا شما خودروهای ضعیف تری دارند و برخی نیز مشابه شما و تعدادی احتمال دارد خودرو بهتری از شما داشته باشند. درست همانند بازار رقابت تجاری. خودرو شما تقویت شده، برنامه ریزی شده است و طبق محاسبات شما می تواند در کمترین زمان همه رقبا را پشت سر بگذارد. 

مطالعه بیشتر: کسب درآمد از اینستاگرام

اما این خودرو برای اثبات توانایی خود باید حرکت کند. و در مسیر راه به تمامی حضار در پیست رالی و تمامی تماشاگران آنلاین و آفلاین تلویزیون و برنامه های اینترنتی اثبات کند که برندی موفق است. و می تواند با بهترین ها رقابت کند. تا زمانی که حرکت نکرده باشید نمی توانید این ادعا را ثابت کنید. نکته مهم این است که شما برای حرکت نیاز به موتور قدرتمند دارید.

خرید فالوور برای اینستاگرام دقیقا حکم همین موتور خودرو را دارد.

خرید فالوور اینستاگرام یا موتور خودرو مسابقه؟

در واقع عددی فالوور پیج اینستاگرام شما به نوعی فریب دهنده است و باعث می شود که کانون توجه قرار بگیرید. این عدد باعث حرکت شما می شود. و هر چه بر تعداد آن افزوده شود و طبیعی تر باشد باعث سرعت بیشتر و رقابت بهتر می شود.

در طول این مسیر قطعا تمامی تماشاگران نیز شما را مشاهده و برای خرید خودرو شما و یا شرط بندی روی موفقیت شما ترغیب می شوند.

موتور پیج شما با هر عدد فالوور بیشتر روان تر می شود و راحت تر حرکت می کند. این اتفاقی است که خرید فالوور اینستا برای شما رقم می زند. بعد از این مرحله است که فالوورهای فعال تر و بیشتر به سمت پیج شما می آیند و باعث برند سازی و موفقیت بیشتر شما می شوند.

بهتر است در خرید فالوور دقت کنید که از همان ابتدا موتور پیج خود را قدرتمند انتخاب کرده باشید و با قدرت شروع کنید.

موتور پیج اینستاگرام خود را از کجا بخرید؟

نگران نباشید، ما برای این شروع طوفانی و عالی با ابزاری به نام سایت افزایش فالوور واقعی فالوجت، شما را یاری می کنیم. تکنیک های افزایش فالوور فالوجت بسیار منحصر به فرد و خاص خود ما است که در غالب یک سرور اختصاصی به مشتریان خود ارائه می دهیم.

با خرید هر یک از بسته های افزایش فالوور فالوجت تفاوت را به راحتی احساس خواهید کرد . خرید فالوور واقعی با ما تضمین شده است و ساده ترین راه برای ارتقا برند تجاری در ابتدا ، خرید فالوور فعال ضمانت شده آن هم با هزینه ای باور نکردنی و فوق العاده مقرون به صرفه است.

source: آیا طبق تجربه خرید فالوور برای افزایش کسب درآمد از اینستاگرام مناسب است؟