بهترین ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور

۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

اینستاگرام مارکتینگ(بخش دوم):

3. با قرار دادن جایزه ورود،فالوور بیشتری کسب کنید

بازاریابی در اینستاگرام عالی است ، اما اگر کسی را برای بازاریابی نداشته باشید فایده ای ندارد. خواه شغل جدیدی داشته باشید که بخواهد در اینستاگرام شروع به کار کند یا فقط به دنبال گسترش تعداد فالوورهای موجود در کسب و کار خود باشید .

مسابقات جایزه دار بهترین راه برای رشد سریع فالوور و ایجاد مشارکت در چندین شبکه اجتماعی است که برای هر کسب و کاری در حال رشد ضروری است. آنها برای افزایش فالوور شما بسیار درخشان عمل می کنند زیرا به طور مستقیم به افرادی که در شبکه های اجتماعی با بیزینس شما درگیر هستند پاداش می دهند

به عنوان مثال ، کسی که وارد مسابقه می شود ، می تواند 5 ورودی اضافی برای دنبال کردن شما در اینستاگرام ، 3 ورودی برای توییت کردن لینک مسابقه یا 10 ورودی برای ورود یک دوست به مسابقه کسب کند.

4. تبلیغات Instagram را در مسابقه خود اجرا کنید

اکثر مشاغل می توانند یک مسابقه موفقیت آمیز در اینستاگرام برگزار کنند ، اما اگر می خواهید بهترین شانس موفقیت را به مسابقه خود بدهید ، یک فعالیت ارزش سرمایه گذاری وقت و هزینه دارد: تبلیغات اینستاگرام. این یکی از روش های تضمین مسابقه شما به تعداد زیادی مشتری بالقوه است که به احتمال زیاد به محصول شما علاقه مند هستند.

بگذار توضیح بدهم. از آنجا که متعلق به فیس بوک است ، آگهی اینستاگرام از پلتفرم آگهی فیس بوک استفاده می کند ، ابزاری فوق العاده قدرتمند که به شما امکان می دهد افراد را براساس چیزهایی که فیس بوک در مورد آنها می داند - از جمله آمار جمعیتی ، علایق و موارد دیگر - هدف قرار دهید. این یک روش بسیار مفید برای دستیابی به افرادی است که می توانید آنها را به مشتری تبدیل کنید ، نه اینکه صرفاً برای فالوور موجود خود (که احتمالاً قبلاً مشتری بوده اند) بازاریابی کنید.

در آگهی مسابقه خود ، جایزه خود را برجسته کنید ، زیرا در نهایت این چیزی است که باعث می شود افراد برای ورود به مسابقه شما کلیک کرده و وارد آن شوند. برای جلب توجه مخاطب خود ، در نظر داشته باشید که نسخه کم رنگی را به تبلیغ خود اضافه کنید ("برای شانس برنده شدن [جایزه] را وارد کنید!").و به این طریق لایک بیشتری هم دریافت کنید.

5. تبلیغات اینستاگرام را به یک صفحه فرود یا صفحه محصول متصل کنید

یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید فروش کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام افزایش دهید ایجاد تبلیغات برای محصولاتتان است که به فروشگاه مجازی یا وب سایت شما پیوند دارند. تبلیغات در اینستاگرام منحصر به فرد است زیرا به شما امکان می دهد CTA و پیوند کلیک را اضافه کنید ، این در هر نوع پست Instagram دیگر امکان پذیر نیست.

یک عکس (یا چند عکس) از محصولات خود را با توضیحات یا یک راه تماس در زیرنویس ارسال کنید. سپس ، مشتریان خود را به خرید تشویق کنید! اگر می خواهید شانس خود را در یک فروش به حداکثر برسانید ، با توجه به اضافه کردن یک پیشنهاد یا تخفیف برای مدت زمان محدود به تبلیغات خود ، احتمال خرید خود را بیشتر کنید. اینکه به مردم دلیلی بدهید که باید اکنون اقدام کنند یا خرید کنند به جای دیرتر ، راهی موثر برای افزایش نرخ تبدیل تبلیغات شماست. اگر خدماتی هستید ، پیشنهادی را در نظر بگیرید (مانند مشاوره یا ارزیابی) که می توانید در ازای اطلاعات مهم مشتری بالقوه ارائه دهید.

یکی از مهمترین قسمتهای یک تبلیغ موفق صفحه ای است که شما برای آن ارسال می کنید - اگر برای تبدیل بهینه نشده باشد ، بازدهی از هزینه ای که برای تبلیغ هزینه می کنید مشاهده نخواهید کرد. در نتیجه ، من به شما توصیه می کنم که آنها را به یک صفحه محصول بهینه شده یا یک صفحه فرود که پیشنهاد را برجسته می کند بفرستید.

6. ارسال تخفیف و کوپن

اینستاگرام می تواند یک بستر نسبتاً منفعل باشد. منظور من از این کار این است که افراد بدون قصد زیاد ، خبرهای خود را مرور می کنند - آنها معمولاً این کار را انجام می دهند تا با ارتباطات خود آخرین اطلاعات را داشته باشند یا با بی کاری این کار را انجام می دهند تا وقت بگذارد. اگر می خواهید فروش خود را از طریق اینستاگرام انجام دهید ، مهم است که دنبال کنندگان را به جای اسکرول کننده های منفعل ، با محتوایی جذب کنید که آنها را به بیننده فعال تبدیل کند.

عموماً ، مردم در صورت تبلیغات  جذاب با محصولات خوبی برخورد می کنند. پیشنهادات خود را با یک عکس محصول به نمایش بگذارید و متنی (یا روی عکس یا در زیرنویس) اضافه کنید که پیشنهاد یا کد کوپن را برجسته می کند. بهترین روش این است که فروش و تخفیف را با مناسبت هایی مانند جمعه سیاه یا حتی Super Bowl متصل کنید - این باعث می شود تبلیغات شما بیشتر موضعی شود و می تواند به شما کمک کند از ارزان شدن محصول خود در نظر مشتریان خود جلوگیری کنید (زیرا این اتفاق می افتد اگر دائماً بدون دلیل تخفیف می دهید).

7. مشتریان را وادار کنید تا شما را در اینستاگرام برای تخفیف دنبال کنند

اگر به دنبال رشد حساب اینستاگرام خود هستید ، یک مکان عالی برای شروع ، مشتریان فعلی شما هستند. این نکته مخصوصاً برای مشتریان خرده فروشی بسیار مناسب است زیرا تنظیم آن بسیار آسان است - فقط از آنها بخواهید که به شما نشان دهند که در محل فروش شما حساب اینستاگرام شما را دنبال می کنند و سپس 10٪ تخفیف (یا هر چیزی که تصمیم دارید ارائه دهید) به آنها بدهید .

اگر یک تجارت آنلاین هستید ، این کار با استفاده از Wishpond همچنان امکان پذیر است ! برای وب سایت خود یک صفحه بازشو یا فرود ایجاد کنید که افراد را قادر می سازد آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک امتیاز دیگر برای برنده شدن به آنها میدهد تا شما را در Instagram دنبال کنند. پس از انجام این کار ، یک ایمیل تنظیم کنید که به طور خودکار کد تخفیف برای آنها ارسال کند.

۱۴ بهمن ۹۹ ، ۱۸:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot

نحوه بازاریابی در اینستاگرام: 30 ایده ، نکته و مثال(بخش اول):

اگر یکی از 800 میلیون کاربر فعال ماهانه اینستاگرام باشید ، می دانید که شبکه اجتماعی به عنوان یک بستر بازاریابی چقدر قدرتمند است.

این یک مکان عالی برای تبلیغ محصولات شما ، برقراری ارتباط با مشتریان و دستیابی به افراد جدید در بازار هدف شماست. هر کس دیگری این کار را انجام می دهد ، اما سوال این است: آیا تجارت شما می تواند موفقیت کسب کند؟ و چطور؟

در این مقاله ، به این سوالات و موارد دیگر پاسخ خواهیم داد.

ما به 30 نکته شگفت انگیز که می توانید برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام استفاده کنید ، نگاهی خواهیم انداخت - با شروع یک استراتژی که می توانم تضمین کنم به شما کمک می کند دنبال کنندگان بیشتری بدست آورید ، fanbase خود را درگیر کنید و فروش خود را از طریق Instagram انجام دهید.

مسابقات اینستاگرام

هیچ راه دیگری در این مورد وجود ندارد: بهترین راه برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام و افزایش فالوور ، اجرای یک مسابقه اینستاگرام است .

این که آیا به دنبال جذب دنبال کنندگان بیشتر یا فروش بیشتر محصولات هستید ، اجرای یک مسابقه بهترین راه برای انجام هر دو مورد، بازاریابی در اینستاگرام است.

اگر کاربر مشتاق این پلتفرم باشید ، می دانید که چند برند تجاری ، مسابقات عکس و قرعه کشی برگزار می کنند تا  تعامل را افزایش دهند و به سادگی فروش بیشتری داشته باشند .

بیایید نگاهی بیندازیم به چند روش که می توانید از مسابقات Instagram استفاده کنید تا با بازاریابی در شبکه های اجتماعی کسب و کار خود را به سطح بالاتری برسانید.

1. مسابقه هشتگ Instagram با برند تجاری را اجرا کنید

برای ساخت یک مسابقه هشتگ شگفت انگیز برای نام تجاری خود از یک ابزار مسابقه اینستاگرام مانند Wishpond استفاده کنید.

Wishpond بسیار جذاب است زیرا به طور خودکار مسابقات شما را برای تلفن همراه مناسب می کند ، که این یک ضرورت مطلق برای یک مسابقه اینستاگرام است.

صفحه خود را با استفاده از یکی از الگوهای جذاب Wishpond بسازید و یک جایزه عالی و چند پست جذاب - و اگر بودجه دارید برخی از تبلیغات - را برای گسترش خبر مسابقه خود تهیه کنید.

 

شرکت کنندگان عکس ها را با هشتگ برند به انتخاب شما در اینستاگرام بارگذاری می کنند و این عکس ها به طور خودکار در یک گالری در صفحه مسابقه شما ظاهر می شوند که در آن افراد می توانند به عکس ها رای دهند و عکس های سایر شرکت کنندگان را ببینند در نتیجه باعث بالا رفتن لایک شما میشود.


فعال کردن رأی دادن در صفحه مسابقه به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید ، این کلید در هنگام ساخت لیست ایمیل شما و ایجاد فروش از طریق بازاریابی ایمیل مهم است .

این نکته تا حد زیادی نکته شماره یک بازاریابی اینستاگرام است - اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، باید امتحان کنید.

2. قرعه کشی اینستاگرام را اجرا کنید

اگرچه مسابقات هشتگ بسیار جذاب است ، اما درخواست متقاضیان برای بارگذاری عکس با هشتگ برند در پروفایل خود گاهی اوقات می تواند سخت باشد.

اگر این مورد برای نام تجاری و بازار هدف شما مناسب است ، به جای آن یک قرعه کشی اینستاگرام را در نظر بگیرید!

روند ورود کمی متفاوت است. با استفاده از برنامه مسابقه مورد نظر خود ، یک صفحه قرعه کشی حاوی اطلاعات مربوط به مسابقه خود ، جایزه خود و یک فرم با اطلاعاتی که می خواهید از شرکت کنندگان جمع آوری کنید ، بسازید (من فقط ایمیل و شاید نام آن را توصیه می کنم).

ادامه مطلب...
۱۴ بهمن ۹۹ ، ۱۷:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
bot