یکی از تاثیر گذارترین روش های افزایش اعتبار پیج اینستاگرام، خرید فالوور است. اما خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، یکی از دغدغه های همیشگی کسب و کارها و فعالان این شبکه اجتماعی است.

خرید فالوور

  •  ریزش طبیعی
  •  شبه فعال و واقعی
  •  بدون نیاز به فالو
  •  ارزانترین قیمت

خرید فالوور اینستاگرام

 

به دست آوردن فالوور بالا اینستاگرام، مستلزم تلاش زیاد است. باید مرتبا و هر روز در زمان های مشخص پست بگذارید. و مرتبا با دیگر کاربران اینستاگرام با لایک و کامنت و فالو در تعامل باشید.

اگر در این روش خیلی برای جذب فالوور موفق نبودید باید به سراغ روش هایی مانند تبلیغات در اینستاگرام بروید. اگر چه این کار افزایش فالوور ایرانی فعال را به دنبال دارد اما خیلی هزینه بر است.

خرید فالوور راهی بسیار مقرون به صرفه، فوری و ارزان قیمت برای افزایش فالوور اینستاگرام است اما چگونه می توان فالوور اینستاگرام بدون ریزش خرید؟

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

ابتدا اجازه دهید این سوال را مطرح کنیم که فالوور اینستاگرام بدون ریزش آیا اصلا وجود دارد؟ و اگر وجود دارید آیا این نوع فالوور واقعی و با کیفیت هستند یا خیر؟

فالوور اینستاگرام واقعی، فالووری است که دارای اکانت واقعی بوده و در اینستاگرام فعالیت دارد. این فالوورها به منظور بازدید ، تعامل، خرید و یا هر چیز دیگری که شما بخواهید به پیج شما اضافه می شوند.

جذب فالوور اینستاگرام به این صورت است که وقتی فالوور، محتوای یک پیج را بازدید می کند، ممکن است این محتوا را دوست داشته باشد و یا نداشته باشد.

بنابراین پر واضح است که این فالوور می تواند جذب پیج اینستاگرام بشود و یا نشود. پس این که گفته می شود که فالوور بدون ریزش اینستاگرام قطعا جای تامل دارد.

فالوور واقعی اینستاگرام یک فرد همانند خود شماست که از کاربران اینستاگرام تلقی می شوید و هر لحظه می توانید پیجی را فالو و یا آنفالو کنید. 

در نتیجه نمی توان یک کاربر اینستاگرام را وادار کرد که پیج شما را دنبال کند و یا تحت شرایطی به عنوان فالوور اینستاگرام شما باقی بماند.

آیا فالوور اینستاگرام بدون ریزش هم داریم؟

معمولا گفته می شود که خرید فالوور فیک اینستاگرام یک روش عالی برای داشتن تعداد مشخصی از فالوور در پیج اینستاگرام است.

در واقع در این روش شما مثلا 20 هزار فالوور خریداری می کنید و این تعداد در پیج شما به عنوان فالوور ثابت اینستاگرام باقی می مانند.

اما در خرید فالوور فیک اینستاگرام نیر دو موضوع کاملا قابل بحث است. اول اینکه فالوور فیک اینستاگرام هیچ نوع تعمالی در پیج ندارد. یعنی نباید از آن توقع لایک، کامنت و ویو داشته باشید.

دوم اینکه خرید فالوور فیک به کلی یک موضوع نا مشخص است. منظور اینکه فالوور فیک عموما وجود ندارد و نمی توان موضوعی به نام فالوور فیک را به اینستاگرام نسبت دارد.

فالوور فیک اینستاگرام، فالووری است که در اینستاگرام اکانت دارد اما از این اکانت استفاده نمی کند. در واقع یک اکانت ثابت است. هیچ نوع فعالیتی ندارد و بهتر است بگوییم فالوور غیر فعال اینستاگرام.

آیا فالوور اینستاگرام غیر فعال ریزش ندارد؟

بصورت کلی اینستاگرام با اکانت های غیر فعال مبارزه می کند. اگر در مدت زمان مشخصی از این اکانت هیچ استفاده ای نشود اکانت آنها را غیر فعال و پاک می کند.

بنابراین حتی با خرید فالوور اینستاگرام غیر فعال، باز هم تعداد فالوور خریداری شده ثابت باقی نخواهد ماند و ریزش خواهد داشت. البته میزان این ریزش بسیار کم و به ندرت است.

در نتیجه شما چه فالوور فیک اینستاگرام بخرید، چه خرید فالوور واقعی اینستاگرام داشته باشید، و یا حتی به روش های طبیعی افزایش فالوور داشته باشید، باز هم ریزش فالوور یک امر طبیعی است.

خرید فالوور اینستاگرام

چطور فالوور واقعی اینستاگرام بخریم؟

از آنجا که در هر روش ریزش فالوور اینستاگرام اتفاق خواهد افتاد بهترین راه این است که فالوور واقعی اینستاگرام بخریم.

برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام با کمترین ریزش، باید به سراغ سایت هایی بروید که تامین فالوور پیج اینستاگرام را با اکانت های فعال و واقعی در اینستاگرام انجام می دهند.

سایت فالوجت با ارائه خدمات به کاربران اینستاگرام و با تبلیغ پیج شما در ازا دریافت خدماتی، این اکانت ها را که همگی فعال و واقعی هستند به عنوان فالوور پیج اینستا می فروشد.

از آنجا که سایت فالوجت از اکانت های واقعی و فعال استفاده می کند، شما در زمان خرید فالوور واقعی تاثیر خرید آنها را با لایک، کامنت  و دیگر فعالیت های آنها در پیج خود خواهید دید.

البته نا گفته نماند که این فالوورها نیز باید جلب محتوای پیج شما شوند و اگر از محتوای پیج شما راضی نباشند ممکن است پیج شما را ترک کنند و یا لایک و کامنتی برای شما نگذارند.

اما برای حل این مشکل می توانید در کنار خرید فالوور اینستاگرام اقدام به خرید لایک، خرید کامنت و یا خرید ویو بکنید تا تعامل پیج خود را هم بصورت واقعی بالا ببرید.

نتیجه گیری در مورد خرید فالوور بدون ریزش

با توجه به توضیحات فوق در یک جمله می توان اینگونه نتیجه گرفت که هیچ نوع افزایش فالووری بدون ریزش فالوور اتفاق نمی افتد و همه نوع فالوور ها ریزش دارند.

بنابراین بمنظور تاثیر بیشتر خرید فالوور برای بازاریابی و فروش، بهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام ، خرید فالوور واقعی است.

سایت فالوجت با در اختیار داشتن بیش از دهها هزار کاربر فعال اینستاگرام، به راحتی از بین این کاربران، برای شما افزایش فالوور ، با مقدار دلخواه، در کوتاه ترین زمان ایجاد خواهد کرد.

در واقع با خرید فالوور فوری از سایت فالوجت می توانید افزایش فالوور فوری و واقعی داشته باشید. اما باید در نظر داشت که خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش عملا دروغ است.

داشتن فالوور واقعی و فعال می تواند به رشد پیج شما کمک زیادی بکند و از نظر روانشناسی نیز کاربران اینستاگرام به دنبال اکانت های با فالوور زیاد هستند.

ما در سایت فالوجت مجموعه ای از فالوور های فعال و واقعی را برای رشد شما فراهم نموده ایم تا با خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش دروغین خداحافظی، و از مجموعه تاثیر گذار برای پیج خود استفاده کنید.

سوالات متداول

ایا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟

کاربر اینستاگرام شخصی مانند خود شماست که هر لحظه می تواند یک پیج را فالو یا آنفالو کند. پس ریزش در تعداد فالوور امری طبیعی است.

منظور از ریزش در فالوور اینستاگرام چیست؟

به کاهش تعداد فالوور ها، ریزش فالوور گفته می شود.

آیا خرید فالوور فیک، بدون ریزش است؟

اکثر فالوور های فیک، کاربرهای غیرفعال هستند. اگر چه آنفالو کردن توسط این فالوورها انجام نمی شود اما امکان بسته شدن اکانت ها توسط اینستاگرام وجود دارد.

میزان ریزش فالوور های اینستاگرام در هنگام خرید فالوور چه مقدار است؟

در پیج های مختلف بین 5 تا 20 درصد متغیر می باشد. این میزان کاملا به محتوای پیج شما و توانایی شما در جذب مخاطب بستگی دارد.

source: خرید فالوور بدون ریزش  اینستاگرام