رویای هر مشترک یوتیوب این است که شناخته ، بازدید و فالو شود ، و فکر بی پایان در مورد چگونگی جذب بیشتر مشترکین یوتیوب می تواند ناامیدکننده ، سخت و گاهی اوقات تقریباً غیرممکن در دریای فیلم ها و رقبای بی شمار باشد.

به طور متوسط ​​، بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال که در یوتیوب وجود دارد روزانه تقریباً هر ساعت 300 ساعت ویدیو در یوتیوب بارگذاری می شود. قدرت یوتیوب بسیار زیاد است ، بدون شک رقابت زیاد در این مورد وجود دارد ،و روز به روز سخت تر نیز می شود.

یکی از راه های رشد کانال و فیلم های شما و توجه به آن خرید سابسکرایب یوتیوب است. این اقدام کوچک و بدون دردسر می تواند به شما کمک کند تا به صورت واقعی، کانال خود را رشد دهید ، فیلم هایتان توسط فالوورهای جدید یوتیوب بازدید شود ، و حتی در نهایت کانال شما در منوی اصلی یوتیوب قرارگیرد.

اگر نگران هستید که آیا خرید سابسکرایب یوتیوب برای کانال من مناسب است یا نه؟ دقیقا در جای مناسبی قرار دارید: برای خرید subscriber چند مزیت غیرقابل بحث وجود دارد ، اما گاهی اوقات ، اگر اشتباه انجام شود ، می تواند نتایج وحشتناکی به دنبال داشته باشد. در ادامه ، مزایا و مضرات خرید سابسکرایب یوتیوب را بررسی خواهیم کرد.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

مزایای خرید مشترک یوتیوب

100٪ قانونی

خرید مشترک یوتیوب 100٪ قانونی است و مطابق با قوانین و خط مشی یوتیوب است. یوتیوب کانال ها و ویدیوهایی را که فعالیت غیرقانونی مانند سرقت ادبی محتوا ، موضوعات حق چاپ و موارد دیگر را، به حالت تعلیق در می آورد. بنابراین ، اگر تصمیم به خرید مشترک یوتیوب گرفته اید ، مطمئن باشید که کانال و حساب یوتیوب شما کاملاً ایمن و مطمئن است. با این حال ، لطفاً به بیانیه بعدی دقت کنید - باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده ای که به تازگی سابسکرایب به شما فروخته است ، فالوور یوتیوب را به صورت واقعی ارائه داده است؛ نه حساب های جعلی و ربات هایی که می تواند به اعتبار حساب شما آسیب برساند.

رتبه بندی کانال خود را تقویت کنید

افزایش مشترک واقعی یوتیوب ، سئو ویدیوهای یوتیوب شما را بهبود می بخشد و در موتور جستجوی یوتیوب بالاتر ظاهر می شوند.  مطالعات اخیر نشان می دهد که خرید سابسکرایب، می تواند تاثیر مثبتی بر رتبه و رنکینگ شما داشته باشد و با کلمات کلیدی خود در منوی یوتیوب ظاهر شوید. زیرا الگوریتم یوتیوب تمایل دارد فیلم ها و کانال هایی که تعداد زیادی فالوور و بازدیدکننده دارد پاداش دهد. این بدان معناست که هر بار که یک سابسکرایب چیزی راجع به کانال یا محتوای شما جستجو می کند ، احتمال ویو محتوای ویدیوی شما در موقعیت های اول به شدت افزایش می یابد. به این ترتیب ، کانال شما در معرض ویو ، لایک و کامنت بازدیدکنندگان جدید قرار می گیرد.

مشترکان یوتیوب را به صورت فعال و واقعی دریافت می کنید - با افزایش تعداد subscriber ، الگوریتم یوتیوب  و هم چنین مشترکی های آن کانال شما را بسیار جذاب و محبوب تر می دانند. این قضیه به کانال شما کمک می کند تا رتبه بالاتری داشته باشید ، محتوای شما بیشتر توصیه شود، موقعیت بهتری در نتایج جستجوی یوتیوب پیدا کند و محبوبیت پیدا کند.

اثبات اجتماعی خود را بهبود بخشید

اساساً روانشناسی ثبات اجتماعی می گوید که هرچه مشترک های بیشتری از مطالب شما فالو کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد دیگر آن را قابل اعتماد و ارزشمند بدانند.

افزایش تعداد سابسکرایب ها به معنی این است که از نظر تعداد زیادی از subscriber یوتیوب  اعتقاد دارند که شما محتوایی جالب ، قانع کننده و جذاب را ارائه می دهید و ارزش تماشای و اشتراک گذاری را دارد ؛ که می تواند به مشترک های دیگر علامت دهد که کانال شما "مجاز" است و ارزش بازدید دارد. در نتیجه سابسکرایب های یوتیوب تمایل بیشتری به تماشای ویدیو شما خواهند داشت ، لایک و عضویت در کانالی که از قبل دارای اثبات است ، تمایل دارند و می توانند تعداد فالوور ها و تعامل با کانال و محتوا را افزایش داده و جریان طبیعی از سابسکرایب های جدیدبه وجود بیاید. از نظر روانشناختی ، هیچ کس نمی خواهد اولین "مشترک" یک کانال یوتیوب باشد ، مهم نیست که چقدر محتوای آن خوب به نظر می رسد.  بنابراین اگر سابسکرایب هایی در لیست مخاطبین خود داشته باشید ، رشد تعداد سابسکرایب ها  به صورت خودکار ساده خواهد بود ، و متقاعد کردن افراد دیگر برای فالو و بازدید محتوای ویدیویی شما و لایک وکامنت راحت تر انجام شود.

 

سابسکرایب یوتیوب

 

تبدیل به یک مرجع شوید

تبدیل شدن به یک مرجع در منوی یوتیوب تقریباً خواسته هر سابسکرایب یوتیوب است. کانال شما به محلی برای بازدید مداوم ،دریافت پاسخ ، راهنمایی و اطلاعات مربوطه تبدیل می شود. هنگامی که افراد یک کانال با تعداد مشترکین و تعداد بازدیدهای زیادی را فالو می کنند ، طرز فکر آنها یک چیز را به آنها می گوید - این یک کانال معتبر یوتیوبی با محتوای حرفه ای و قابل اعتماد است. افزایش سابسکرایب یوتیوب اعتبار کانال شما را ارتقا می بخشد و از این طریق ظاهر کلی کانال شما بهبود می یابد ، و تمام کاری که شما باید انجام دهید ارائه مطالب باکیفیت برای بازدید ، یادگیری و استفاده مشترک های مختلف، با کیفیت بالا است. اگر به تازگی کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده اید و تعداد بازدیدها ، لایک ها و سابسکرایب ها زیاد نیست، افزایش مشترک های کانال شما می تواند شروع اولیه مورد نیاز را به شما بدهد.

در مسابقه بمانید

یوتیوب در هر دقیقه 300 ساعت محتوای جدید دریافت می کند. اگر می خواهید فیلم هایتان توسط فالوورها یا مشتریان بالقوه مورد توجه و بازدید قرار گیرند ، نه تنها باید روی مطالب جالب و جذاب سرمایه گذاری کنید، بلکه باید مطمئن شوید که کانال شما در معرض بازدید حداکثری قرار خواهد گرفت. این رقابتی بی پایان است و اگر می خواهید به اوج خود برسید ، تبدیل به یک اینفلوئنسر شوید یا فروش برند خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونقی بخشید ، خرید مشترک یوتیوبب یکی از بهترین کارهایی ست که می توانید ر این زمینه انجام دهیدمشتر (البته تا زمانی که شما این کار را به درستی انجام دهید).