what is an Instagram Bot

 

احتمالا اگر شما هم به قدرت روز افزون شبکه اجتماعی اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار و یا حتی ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار آگاه شده باشید به خوبی می دانید که جذب فالوور و افزایش فالوور واقعی تا چه میزان می تواند در موفقیت شما موثر باشد. ربات اینستاگرام که بعضا به ربات افزایش فالوور هم شناخته می شود امروزه به ابزاری تبدیل شده تا به عنوان یک شخصیت مجازی تمامی فعالیت های مورد نیاز برای افزایش فالوور واقعی را برای شما انجام می دهد.

انتخاب هوشمندانه ربات اینستاگرام در تحقق این خواسته بسیار مهم است. اغلب آنچه که به عنوان برنامه افزایش فالوور اینستاگرام در شبکه های اینترنتی متفاوت یافت می شود نه تنها به شما کمکی نخواهند کرد بلکه ریسک استفاده و صحت ادعای شما را نیز تحت تاثیر قرار داده و ممکن است حتی با جریمه هایی از طرف اینستاگرام و یا خود گوگل مواجه شوید که اصلا استفاده از آنها توصیه نمی شود و برای وجهه کار شما مناسب نیستند.

ربات اینستاگرام فالوجت یا فالووریاب فالو جت ابزاری خدماتی است که به شرکت و شخص حقیقی شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از ابزارهای تقلبی و یا بدون پشتوانه اقدام به جذب فالوور واقعی و افزایش فالوور واقعی خود بکنید.

ربات اینستاگرام

راه های زیادی وجود دارد که به شرکت ها کمک می کند تا در شبکه های اجتماعی خود به بالا بردن لایک، افزایش ویو و بالا بردن فالوورهای فعال و علاقمند به حوزه کاری شرکت کمک کند و حتی نظرات و عقاید و یا کامنت های واقعی از طرف مخاطب را داشته باشند.

اینستاگرام شاید بدون تردید امروزه بهترین شبکه اجتماعی باشد که به شرکت ها، برندها و اشخاص کمک می کند تا پروفایلی داشته بشاند و با آپلود کردن عکس و یا فیلم های کوتاه و گذاشتن کامنت های تاثیر گذار و با استفاده از راه های مختلف مانند ربات اینستاگرام کالا و محصولات خود را و یا علایق و توانایی های خود را به جامعه مورد نظر و فالوور واقعی خود نشان دهند.

حسن اینستاگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر شاید این باشد که در دسترس اغلب افراد قرار دارد، با استفاده از این نرم افزار پیشرفته هر فرد در هر موقعیتی می تواند به خدمات شرکت ها و اشخاص دسترسی داشته باشد، تعداد فالوور و میزان موفقیت آنها ( به دست آوردن کامنت ها و تعداد لایک واقعی) مشاهده کند و در خصوص این شرکت ها تصمیم گیری کند.

ربات اینستا یک ابزار هوشمند است که با استفاده از فیلترهایی که استفاده می کند افرادی که به حوزه کسب و کار شما علاقمند هستند را پیدا می کند. این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات و نام تجاری شما با افرادی است که به آن علاقمند هستند.

 

خوب، چرا شرکت ها باید از ربات اینستاگرام و یا خدمات ربات افزایش فالوور واقعی مانند فالوجت استفاده کنند؟

پاسخ بسیار ساده است، این کار به شرکت ها و کسب و کارها کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی حضوری آنلاین داشته باشند و به راحتی به بازاریابی نوین مبادرت کنند. در نظر داشته باشید که بسیاری از افرادی که از اینستاگرام استفاده می کنند و اغلب اطرافیان آنها، عمدتا متوجه نمی شوند که فرد یا مخاطبی که به پست آنها سر زده، برای آنها کامنت گذاشته و یا با آنها تبادیل نظر کرده است یک فرد حقیقی است یا یک ربات هوشمند.

ربات هوشمند اینستاگرام با دنبال کردن افراد دیگر، و گذاشتن پست های تصادفی، در زمان بندی های دقیق، در واقع افراد مختلف را ترغیب می کنند تا آنها را فالو بک یا دنبال کنند و به این ترتیب یک فالوور واقعی جذب شبکه اجتماعی شما خواهد شد. این افراد عمدتا افرادی را که به علاقمندی های آنها توجه دارند، آنها را دنبال می کنند و از پست ها و عکس ها و نوشته های آنها لذت برده اند را هم سلیقه و نزدیک به خود می دانند و به همین دلیل اقدام به فالو کردن آنها می کنند.

اینکه استفاده از رباط اینستاگرام و یا برنامه افزایش فالوور اتوماتیک خوب است یا خیر ، موضوعی قابل بحث است. قطعا ربات شبکه های اجتماعی می تواند محاسن و معایبی به همراه داشته باشد. اما اگر از دیدگاه کسب و کار به این موضوع نگاه کنید تردید نداشته باشید که کمک بسیار زیادی به شما خواهند کرد. بسیاری از استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی کاملا به رباط های اینستا و غیره علاقمند هستند و برخی اعتقاد دارند که نباید از آنها استفاده کرد.

فالوور ، فالوور واقعی می آورد!!

وقتی شما به پروفایل فردی در اینستاگرام سر می زنید و ببینید او حدود ۲۰k یا ۲۰ هزار فالوور دارد، در ضمن او با این تعداد فالوور فرد مشهوری هم نیست اولین سوالی که از خودتان می پرسید این است که این ۲۰ هزار فالوور واقعی هستند یا خیر؟

این یک تاکتیک بازاریابی است که اغلب شرکت ها از آن استفاده می کنند. آنها به دنبال به دست آوردن تعداد زیادی فالوور هستند تا شبکه اجتماعی اینستاگرام خود را توسعه دهند. برای به دست آوردن این هدف یا افزایش فالوور اینستاگرام عموما شرکت ها و اشخاص صاحب کسب و کار از برنامه فالوور یاب و یا ربات اینستاگرام استفاده می کنند.

یک رباط اینستاگرام واقعی همانند یک فرد حقیقی عمل می کند. این ربات با هدف قرار دادن پروفایل مخاطبین فعال اینستاگرام که بخصوص در حوزه های کاری شما به نظر علاقمند می آیند، با نوشتن کامنت های هدفمند و لایک کردن و تماشای ویدئوهای اینستاگرام به روش واقعی به شکلی عمل می کنند که نه تنها کاربر به ربات بودن آنها شکی پیدا نخواهد کرد بلکه خود اینستاگرام نیز توان تشخیص ربات بودن آن را ندارد. در واقع استفاده از این روش باعث می شود تا کاربران اینستاگرام با ایجاد حس مشترک با شما از طریق صفحه اینستا شما وارد وب سایت و تماشای محصولات و خدمات شما شوند و با مشاهده خدمات واقعی و محصولات واقعی شما بدون تردید اقدام به دنبال کردن صفحه اینستاگرام شما خواهند کرد.

ضمن اینکه رباط اینستا نه تنها می تواند در زمانی که فالوورهای شما عکس و یا فیلمی را انتشار می دهند آن را تماشا و لایک کند و کامنت بگذارد بلکه با برنامه ریزی که توسط شما انجام می شود آنها قادر خواهند بود در زمان های مشخص کار پست کردن اتوماتیک عکس و ویدئوهای انتخابی شما را انجام دهند.

تمامی این فعالیت ها باعث می شود تا ربات اینستاگرام هوشمند شما همانند یک فرد حقیقی عمل کند، فالوور حقیقی جذب کند و تمامی افرادی که با استفاده از مرورگر اینستاگرام و یا با استفاده از صفحه کاربری دوستان خود به صفحه کاربری و پروفایل اینستاگرام شما سر می زنند را متقاعد کند که شما حقیقی هستید و از ربات استفاده نمی کنید.

ربات اینستاگرام فالوجت به شکلی طراحی و برنامه ریزی شده است که به مخاطبین خود اجازه می دهد تا درست در زمانیکه خودشان در صفحه شخصی خودشان در حال فعالیت هدفمند هستند کارهای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات را به خوبی ارائه نمایند.

ربات هوشمند و اتوماتیک فالوجت درست همانند یک فرد حقیقی هدفمند و با مفهوم کار می کند. فقط تصور کنید که مجبور نیستند زمان خود را در اینستاگرام کاملا پر کنید و یا مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن فالوور واقعی و افزایش فالوور اینستا خود بکنید. حتی دیگر نیاز نیست نفر یا نفراتی را استخدام کنید تا کار بازاریابی شبکه اینستاگرام شما را انجام دهند.


ربات اینستا فالوجت بهترین برنامه افزایش فالوور اینستاگرام و به مفهوم واقعی کلمه افزایش فالوور فعال در اینستاگرام است که می تواند با در نظر گرفتن خواسته های شما و بدون استفاده از فالوور فیک و اثر تخریبی، اقدام به بالا بردن بازدهی صفحه اینستاگرام شما، برند سازی و افزایش مخاطبین واقعی و افزایش فالوور واقعی برای شما بکند.   


source: ربات اینستاگرام چیست؟